דיגיטל וטק

מוטורולה מגיבה לסמסונג: מכריזה על אירוע השקת מכשירים מתקפלים

בעוד שסמסונג מתכוננת להכרזה על מכשירי ב-10 ביולי, מוטורולה מתכוננת להפתיע את שוק הסמארטפונים עם השקת טלפונים מתקפלים חדשים באירוע שתקיים ב-25 ביוני. המכשירים מיועדים להוות תחרות למכשירים המתקפלים הבאים של סמסונג ומתקפלים אחרים
רפאל בן זקרי | 
הטיזר לאירוע של מוטורולה (צילום Motorola)
מוטורולה, שאולי כבר הספיקה להישכח בשוק הסמארטפונים הישראלי, מתכוננת להפתיע את השוק עם השקת טלפונים מתקפלים חדשים ב-25 ביוני, וחושפת טיזר מסקרן במיוחד ברשתות החברתיות, שמרמז על השקת שני דגמים שונים בצבעים מגוונים.
השנה, כפי שנראה, מוטורולה תציג שני דגמי טלפונים מתקפלים – אחד ככל הנראה יהיה מכשיר דגל והשני אפשרות משתלמת יותר. למרות שהמכשירים נראים כמעט זהים, ניתן להבחין כי לאחד מהם יש בליטת מצלמה גדולה יותר. כמו כן, קיימים הבדלים בעיצוב סביב הלוגו של מוטורולה, כאשר התמונה הסופית מראה מגוון אופציות צבעים למכשיר.
 
הצפי הוא שנראה שלושה צבעים לדגם ה-Razr+ וארבעה צבעים לדגם ה-Razr. המכשירים החדשים צפויים לכלול מסכים מלאים בחלק הקדמי, מעבד חדש של קוואלקום, סוללה גדולה יותר, שיפורים בזיכרון ואחסון, וכן מצלמות משופרות עם חיישנים של 50 מגה-פיקסל. לפי השמועות, המחירים בארצות הברית יישארו דומים לדגמים הקודמים: $999 ל-Razr+ ו-$699 ל-Razr.
בזמן שמוטורולה מתכוננת להפתיע עם המכשירים החדשים בעוד כשבוע, סמסונג גם היא מתכוננת להשקת מכשירים מתקפלים באירוע Unpacked ב-10 ביולי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה