דיגיטל וטק

מה סמסונג מתכננת לחשוף ב-10 ביולי? הנה כל מה שאנחנו יודעים

אירוע הקיץ הגדול של סמסונג שיתקיים ב-10 ביולי בפריז קרוב מתמיד, ומבטיח לחשוף חידושים מרגשים בטכנולוגיה ובבינה מלאכותית. מה מסתתר מאחורי ה-Z Fold 6 וה-Z Flip 6 החדשים? כל הפרטים והמכשירים שאנחנו צפויים לראות באירוע
רפאל בן זקרי | 
Galaxy Z 6 Sereis (צילום Slashleaks)
אירוע הקיץ של סמסונג, Galaxy Unpacked, מתקרב במהירות. סמסונג חשפה את התאריך, השעה והמיקום של האירוע, אשר יתקיים ב-10 ביולי בפריז, צרפת, בשעה 19:00 בערב שעון ישראל.
האירוע יתמקד בעיקר בטלפונים המתקפלים החדשים של סמסונג, דגמי ה-Z Fold 6 ו-Z Flip 6, בנוסף לשדרוגים בתחום ה-AI והלייף-סטייל. החברה מתכננת לחשוף מגוון מוצרים חדשים ולהתמקד בחדשנות ובשיפור חוויית המשתמש.
ה-Galaxy Z Fold 6 צפוי לכלול עיצוב משודרג עם קצוות צדדיים שטוחים ומסגרת טיטניום. המסך החיצוני ישופר לפאנל OLED בגודל 6.3 אינץ' עם רזולוציה של 2,376 על 986 פיקסלים, והמסך הפנימי יישאר בגודל 7.6 אינץ' עם פאנל AMOLED דינמי. המכשיר יופעל על ידי מעבד Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3, עם אפשרויות של 8 עד 12 ג'יגה-בייט RAM ואחסון של 256 ג'יגה-בייט עד 1 טרה-בייט. המצלמה הראשית צפויה להיות בעלת 50 מגה-פיקסל, לצד מצלמה רחבה במיוחד של 12 מגה-פיקסל ומצלמת טלפוטו של 10 מגה-פיקסל. הסוללה תהיה בנפח 4,400mAh עם תמיכה בטעינה חוטית של 25W וטעינה אלחוטית.
ה-Galaxy Z Flip 6 יכלול מסגרת טיטניום ומשקל מופחת, מסך חיצוני בגודל 3.4 אינץ' ומסך פנימי בגודל 6.7 אינץ' עם קצב רענון של 120Hz. המכשיר יופעל על ידי Snapdragon 8 Gen 3 עם 8 ג'יגה-בייט RAM ואפשרויות אחסון של 256 ג'יגה-בייט או 512 ג'יגה-בייט. המצלמה הראשית תהיה בעלת 50 מגה-פיקסל, עם מצלמה רחבה במיוחד של 12 מגה-פיקסל ומצלמת סלפי של 10 מגה-פיקסל. הסוללה תהיה בנפח 4,000mAh עם טעינה חוטית של 25W.
בנוסף לטלפונים המתקפלים, סמסונג צפויה להציג גם את הדגמים החדשים של השעונים החכמים, Galaxy Watch 7 ו-Watch Ultra, שיכללו מעבד Exynos W1000, עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-32 ג'יגה-בייט אחסון. השעונים יציעו מעקב אחר לחץ דם, מדידת הרכב גוף, ECG ומעקב כושר.
בנוסף, תחשוף החברה סוף סוף את הטבעת החכמה Galaxy Ring שתעקוב אחר מדדים בסיסיים כמו טמפרטורת גוף ודופק, ותשולב עם הטלפונים והשעונים החכמים של סמסונג.
כאמור, האירוע יתקיים ב-10 ביולי, ותוכלו לצפות בו בשידור חי דרך Samsung Newsroom, האתר הרשמי של סמסונג וערוץ היוטיוב של החברה. סמסונג גם פתחה את האפשרות ללקוחות להזמין מראש (החל מה-25 ביוני) את אחד מהמכשירים החדשים, וגם תעניק להם מתנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה