דיגיטל וטק

דלפו לרשת: המכשירים החדשים של סמסונג נחשפים במלואם

הדלפה חדשה חושפת את מגוון המכשירים שענקית הטכנולוגיה הקוריאנית צפויה להציג בקרוב. החל מטבעת חכמה חדשה, סדרת המתקפלים הבאה והשעונים מדור 7 שייחשפו באירוע הקרוב בפריז, שצפוי להיערך ב-10 ביולי
רפאל בן זקרי | 
Samsung Galaxy series Unpacked (צילום Evan Blass)
בעוד שעיני עולם הטכנולוגיה נשואות לכנס המפתחים של אפל שיתקיים מחר, המתחרה הקוריאנית סמסונג צפויה להציג מספר מכשירים חדשים כבר בחודש הבא.
סבב הדלפות חדש מציג את המכשירים, כולל טבעת חכמה חדשה. בתמונות מפוקסלות שמגיעות מהמדליף הנודע Evan Blass נראים הדגמים הבאים בסדרת המתקפלים Galaxy Z Flip 6 ו-Fold 6, סדרת השעונים Galaxy Watch 7 וגם טבעת חכמה חדשה בשם Galaxy Ring.
המכשירים המתקפלים של סמסונג לא צפויים להציג חידושים משמעותיים. לפי הדלפה קודמת, ה-Galaxy Z Fold 6 יגיע עם עיצוב בעל קצוות פחות מעוגלים והמצלמות יגיעו במבנה אנכי אחיד, בעוד שה-Flip 6 ישמור על עיצוב זהה אך עם טבעת מתכתית סביב המצלמות הראשיות.
ה-Galaxy Watch 7 מוצג בתמונות עם רצועה בצבע כתום ומחוג שני באותו הצבע. השעון נראה שקוע במים, מה שמרמז על עמידותו במים. שמועות נוספות מצביעות על כך שסמסונג עשויה להציג עיצוב חדש לחלוטין לשעון החזק בסדרה, ה-Galaxy Watch 7 Ultra, שייתכן וייקרא Galaxy Watch X, ויגיע עם מבנה ריבועי ומסגרת פנימית מעוגלת. עם זאת, גרסת המעריצים, Galaxy Watch FE, שכבר נחשפה ברשת, ככל הנראה לא תוצג בכנס הקרוב.
אירוע ה-Unpacked של סמסונג צפוי להתקיים ב-10 ביולי בפריז, צרפת. עד אז, סמסונג לא צפויה לאשר או לספק מידע נוסף על המכשירים המדוברים, כך שנותר רק להמתין להכרזה כדי לראות מה מהשמועות יתברר כאמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה