דיגיטל וטק

נחשף השעון של סמסונג שיתחרה בשעון הפרימיום של אפל

סמסונג צפויה לחשוף את השעון החכם Galaxy Watch X, שיציע עמידות משופרת במים וסוללה חזקה במיוחד ויתחרה ב-Apple Watch Ultra 2. הדיווחים מבטיחים חיי סוללה של עד 100 שעות ושדרוגים משמעותיים בחומרים ובביצועים, ומצביעים על הכרזה כבר בחודש יולי הקרוב
רפאל בן זקרי | 
Galaxy Watch X (צילום OnLeaks ו-Smartprix)
לאחר הדלפת מפרט המצלמה של ה-Galaxy S25 והשמועות על האירוע הקרוב של סמסונג בחודש יולי, פרטים חדשים ותמונה חדשה שדלפו מציגים שעון חדש בשם Galaxy Watch X, שעשוי להגיע עם סוללה חזקה במיוחד.
השמועות עד כה דיברו על דגם פרימיום בשם Galaxy Watch 7 Ultra, אך הדיווח העדכני מצביע על שם חדש ושונה, במטרה לבדל אותו משאר דגמי השעונים בסדרה וגם כדי שיתחרה ב-Apple Watch Ultra.
לפי הדיווח של Tech Maniacs, שעון הפרימיום הבא של סמסונג יהיה עמיד במים עד לעומק של 100 מטרים ויציע חיי סוללה של עד 100 שעות. לשם השוואה, Apple Watch Ultra 2 מגיע עם חיי סוללה של עד 36 שעות בשימוש רגיל ועד 72 שעות במצב חיסכון.
מבנה השעון צפוי להיות "קשיח" יותר, עם חומרים עמידים כמו טיטניום וזכוכית ספיר, ותכונות נוספות המתאימות לספורט ולצלילה. לפי התמונה שדלפה, ניתן להבחין בשעון בעל מבנה מרובע המשלב בתוכו מסגרת עגולה, מה שמזכיר במעט את השעונים מהדורות הראשונים בסדרת ה-Galaxy Watch.
תכונות נוספות שיגיעו לשעון כוללות מסך גדול יותר, תצוגת micro-LED, ניטור רמת סוכר בדם, ותמיכה בניטור דום נשימה בשינה. הוא יצויד במעבד שמבטיח שיפור של 50% ביעילות ו-30% בביצועים בהשוואה לדגמים הקודמים.
השמועות טוענות כי האירוע הבא של Samsung Galaxy Unpacked יתקיים ב-10 ביולי, שם כנראה נזכה לראות את הדור הבא של שעוני הגלקסי, לצד מכשירים מתקפלים חדשים ואולי גם את טבעת חדשה בשם Galaxy Ring.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה