דיגיטל וטק

שינוי משמעותי במצלמות: זה מה שמצפה לנו ב-Galaxy הבא

לפי דיווח עדכני, סמסונג מתכננת לחרוג מהמסורת ולשדרג את מערך המצלמות של ה-Galaxy S25 Ultra. עם חיישנים משניים משופרים ושיפורי תוכנה, הציפיות של המשתמשים גוברות לקראת ההשקה המיוחלת
רפאל בן זקרי | 
הסדרה החדשה של גלקסי (צילום סמסונג ישראל)
סדרת מכשירי הדגל של סמסונג, ה-Galaxy S24, שוחררה רק לפני מספר חודשים, והציפיות לדגם הבא כבר מעוררות עניין בקרב המעריצים. עם הציפיות הללו מגיעים גם דיווחים חדשים לגבי סדרת המכשירים הבאה בתור, ה-Galaxy S25. 
במהלך השנים האחרונות, המסורת של סמסונג עבור דגם ה-Galaxy S Ultra התבססה על חיישן ראשי בעל רזולוציה גבוהה במיוחד, לצד שלושה חיישנים נוספים בעלי רזולוציה נמוכה יותר. אולם, לפי דיווח חדש, סמסונג צפויה לחרוג מהמסורת הזו ולשדרג את מערך המצלמות בדגם המוביל שלה, ה-Galaxy S25 Ultra, באופן משמעותי עם חיישנים משניים משופרים.
השדרוג המתוכנן נראה כניסיון לשפר את חוויית הצילום כולה, כאשר כל המצלמות במכשיר יציעו תוצאות גבוהות יותר, תוך שמירה על חיישן ה-200 מגה-פיקסל המוכר משני הדגמים הקודמים. בנוסף אליו, יגיעו שני חיישנים משניים (טלפוטו והעדשה הרחבה) בעלי רזולוציה של 50 מגה-פיקסל, יחד עם שיפורי תוכנה שיעניקו למצלמה יכולות מתקדמות ומשודרגות יותר.
סמסונג נוהגת להציג את סדרת Galaxy S בתחילת השנה, כך שיש עוד מספר חודשים עד לאירוע ההכרזה, וחלק מהפרטים יכולים להשתנות. לפני כן, היא מתכוונת לקיים אירוע הכרזה מרכזי ב-10 ביולי, שבו תחשוף את סדרת השעונים והמכשירים המתקפלים הבאה לצד טבעת חכמה חדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה