דיגיטל וטק

סמסונג מאשרת: גרסת המעריצים ל-Galaxy Watch בדרך

חודש לפני אירוע ההכרזה הצפוי של סמסונג, מידע חדש מאתרי התמיכה של החברה מאשר את קיומו של השעון החכם השמועתי, שצפוי להיות גרסה משתלמת יותר לסדרת שעוני הגלקסי, עם עיצוב מוכר ושמירה על מסגרת מסתובבת
רפאל בן זקרי | 
Galaxy Watch 4 Classic (צילום Samsung)
החל מאפריל האחרון נפוצו שמועות על שעון חכם חדש שעליו סמסונג צפויה להכריז הקיץ, אך עד כה לא היה לכך אישור רשמי. כעת, מספר שבועות לפני אירוע הכרזה שצפויה לקיים סמסונג ב-10 ביולי, אנו מקבלים מידע חדש שמצביע על כך שהשעון השמועתי אכן עושי להגיע לשוק בקרוב.
המידע החדש מגיע מאתרי התמיכה של סמסונג בבריטניה ובאמריקה הלטינית, שם הוא מופיע תחת מספר הדגם SM-R861. מספר זה כבר הופיע בדיווחים קודמים ושויך לדגם פשוט יותר שיהווה את גרסת המעריצים לסדרת השעונים של הענקית מקוריאה. כך, יהיה מדובר בגרסה משתלמת יותר לשעוני הגלקסי הקיימים, שצפויה למשוך לקוחות המחפשים אופציה זולה יותר בשוק השעונים החכמים.
למרות הופעתו באתר, פרטים נוספים על השעון לא נחשפו בו. הדיווחים הקודמים מצביעים על כך שה-Galaxy Watch FE ישמור על העיצוב המוכר של דגמי ה-Watch 4, כולל הצורה העגולה והמסגרת המסתובבת. במקביל, עלו דיווחים על כוונת החברה להציג גם שעון פרימיום חדש ומתקדם בשם Galaxy Watch X.
כעת, עם הופעתו באתרי התמיכה, סביר שנקבל פרטים נוספים על הדגם החדש בשבועות הקרובים, עד לאירוע ההכרזה המתוכנן בקיץ הקרוב, ככל הנראה ב-10 ביולי, לצד טבעת חכמה חדשה וסדרת המכשירים המתקפלים הבאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה