דיגיטל וטק

WWDC 2024: כל מה שצפוי לנו בכנס המפתחים של אפל

בעוד פחות משבועיים ייערך כנס המפתחים העולמי השנתי של הענקית מקופרטינו, שבו היא צפויה לחשוף את מערכת ההפעלה הבאה לאייפון עם חידושים משמעותיים ויישור קו בתחום הבינה המלאכותית, לצד שדרוגים רבים נוספים במערכות ההפעלה האחרות שלה ושיתוף פעולה עם OpenAI
רפאל בן זקרי | 
כנס המפתחים של אפל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כנס המפתחים העולמי של אפל (WWDC) יתקיים בעוד פחות משבועיים, ובו צפויה החברה לחשוף שדרוגים משמעותיים למערכות ההפעלה שלה, עם דגש על שילוב בינה מלאכותית ביישומים שונים. ריכזנו את כל מה שידוע עד כה ואת מה שצפויה החברה לחשוף בכנס הקרוב.
ההכרזה המרכזית של WWDC 2024 תהיה iOS 18, גרסת מערכת ההפעלה הבאה לאייפון, שתזכה לאחד העדכונים המשמעותיים ביותר בתולדות המכשיר, עם חידושים חשובים בתחום הבינה המלאכותית. אפל חברה ל-OpenAI כדי לשלב במערכת ההפעלה את היכולות של ChatGPT היישר לתוך העוזרת הקולית סירי, שתזכה לשדרוג משמעותי מאוד ותאפשר אינטראקציה טבעית וזורמת יותר עם המשתמשים.
מלבד בינה מלאכותית, יגיעו כמובן עוד שדרוגים רבים ל-iOS 18, כאשר לראשונה, משתמשי האייפון יוכלו למקם את אייקוני האפליקציות בכל מקום במסך הבית, דבר שיביא גמישות רבה יותר, כפי שקיים באנדרואיד במשך שנים רבות.

גם מערכת ההפעלה לאייפדים, iPadOS 18, תוצג בכנס ותכלול את רוב הפיצ'רים של iOS 18. בנוסף, אפל תביא סוף סוף אפליקציית מחשבון ייעודית לאייפד, כאשר השמועות מצביעות על כך שגרסה זו גם תביא פיצ'רים ייחודיים ל-iPad Pro בעל המעבד M4, שישתמשו במלוא העוצמה של השבב החזק.
אפל צפויה להציג בכנס גם את מערכות ההפעלה השונות שלה למכשירים אחרים: macOS 15, watchOS 11, tvOS 18 ו-visionOS 2, עם שדרוגים צפויים דומים בתחום הבינה המלאכותית והאפליקציות הייעודיות. בנוסף, למרות שהכנס מתמקד בעיקר בתוכנה, ייתכנו גם הכרזות חומרה, כמו מחשבים חדשים, או לדוגמה ה-Vision Pro, שמוגבלים כרגע לארה"ב ועשויים להגיע סוף סוף לשווקים בינלאומיים.
ההכרזות הצפויות של אפל יסייעו לה ליישר קו בתחום הבינה המלאכותית, שאליו כבר נכנסו השחקניות המתחרות כמו גוגל וסמסונג. אם אתם מעוניינים לצפות באירוע ההכרזה המרכזי של WWDC 2024 שייערך ב-10 ביוני בשעה 20:00 (שעון ישראל), תוכלו לעשות זאת בשידור חי דרך ערוץ היוטיוב של אפל או באמצעות אתר האינטרנט שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה