דיגיטל וטק

תמונה רשמית: נחשפו המכשירים המתקפלים החדשים של סמסונג

תמונה רשמית שדלפה ופורסמה ברדיט מציגה לראשונה את Galaxy Z Fold 6 ו-Galaxy Z Flip 6 בעיצוב ריבועי חדש. בעוד שסמסונג לא אישרה פרטים רשמיים לגבי מועד הכרזה, ההדלפה מעוררת עניין רב לקראת האירוע הצפוי ביולי
רפאל בן זקרי | 
Galaxy Z 6 Sereis (צילום Slashleaks)
לאחר סבב שמועות בן מספר חודשים, המכשירים המתקפלים החדשים של סמסונג, Galaxy Z Fold 6 ו-Galaxy Z Flip 6, נחשפים לראשונה בתמונה רשמית של סמסונג, שנחשפה ברדיט, ומציגים עיצוב ריבועי חדש.
מצפייה ב-Galaxy Z Fold 6, הדגם הגדול מבין השניים, ניתן לראות שהמכשיר מגיע עם קצוות שטוחים וכמעט ללא עיקולים. גם עיצוב המצלמה השתנה, אך מערך המצלמות המשולש נשאר כמו שהוא. הדגם השני והקטן, ה-Galaxy Z Flip 6, נראה דומה מאוד לקודמו, אם כי הצורה שלו גם כן מעט יותר ריבועית. כפתורי הווליום נראים בולטים יותר, בעוד שכפתור הצד עם סורק טביעות האצבע נראה שקוע יותר. השינוי הוויזואלי הבולט ביותר הוא בעיצוב המצלמות, משלב הפעם טבעת מתכת.
מלבד השינויים העיצוביים הקלים, המכשירים עדיין ניתנים לזיהוי כמכשירי סדרת המתקפלים של Galaxy Z, שכן סמסונג שמרה על האסתטיקה הכללית שלהם לאורך השנים. כך שאם קיוויתם לראות ריענון עיצובי של הרגע האחרון עם מכשיר מתקפל דק יותר, ללא קפל במסך, או יותר מצלמות ושדרוגים תחרותיים אחרים, התמונה האחרונה מנפצת את התקוות הללו.
סמסונג עדיין לא אישרה פרטים על מועד הכרזה או על המכשירים עצמם, אך ההכרזה הרשמית צפויה להיערך ככל הנראה ב-10 ביולי באירוע Samsung Unpacked, לצד טבעת חכמה חדשה ומספר דגמים של שעונים, כולל גרסת מעריצים לשעון החכם שלה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה