דיגיטל וטק

סמסונג מאבדת שליטה: המכשירים החדשים נחשפים במלואם בהדלפה דרמטית

שבוע לפני אירוע Galaxy Unpacked, הדלפה חדשה חושפת את כל הפרטים והתמונות על המכשירים המתקפלים הבאים של סמסונג, ה-Galaxy Z Fold 6 ו-Z Flip 6. מעיצוב ועד מפרט טכני, זה מה שסמסונג הכינה לנו
רפאל בן זקרי | 
Galaxy Z Flip 6 (צילום Evan Blass)
שבוע לפני אירוע ההשקה הקרוב של סמסונג, Galaxy Unpacked, הדלפה חדשה לא משאירה מקום להפתעות וחושפת את פרטי המכשירים המתקפלים הבאים, כולל תמונות רשמיות.
ההדלפה, שמקורה במדליף המפורסם אוון בלאס (המוכר גם בשם evleaks), מציגה כי שני הטלפונים, Galaxy Z Fold 6 ו-Z Flip 6 ישתמשו בחומר Armor Aluminum עבור המסגרת, ובמגן Gorilla Glass Victus 2 למסך החיצוני.
שני המכשירים יגיעו עם תקן IP48 לעמידות בפני מים ואבק, שיפור משמעותי לעומת דירוג IPX8. ה- Z Flip 6 ישמור על גודל המסכים של קודמו, עם מסך חיצוני בגודל 3.4 אינץ' ומסך מתקפל בגודל 6.7 אינץ', בעוד שה-Galaxy Z Fold 6 יציג מסך חיצוני בגודל 6.3 אינץ' ומסך פנימי בגודל 7.6 אינץ'.
שני המכשירים יריצו את מערכת ההפעלה Android 14 עם ממשק One UI 6.1.1, ויפעלו עם מעבד Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy, עם זיכרון RAM של 12GB ואחסון בנפח 256GB או 512GB, אם כי ייתכן שה-Z Fold 6 יהיה זמין גם בגרסת 1TB.
ה-Z Flip 6 יכלול מצלמה ראשית של 50 מגה-פיקסל, מצלמת זווית רחבה של 12 מגה-פיקסל, ומצלמת סלפי של 10 מגה-פיקסל. ה-Z Fold 6 יכלול מצלמה ראשית של 50 מגה-פיקסל, מצלמת זווית רחבה של 12 מגה-פיקסל, מצלמת טלפוטו של 10 מגה-פיקסל עם זום אופטי של 3x, מצלמת סלפי של 10 מגה-פיקסל על המסך החיצוני ומצלמת סלפי של 4 מגה-פיקסל על המסך הפנימי.
מבחינת הסוללה, ה-Z Flip 6 מתהדר בסוללה של 4,000mAh, עם שיפור לעומת הדגם הקודם, בעוד שה-Z Fold 6 שומר על סוללה של 4,400mAh.
בנוסף לכך, שני המכשירים יכללו את פיצ'רי Galaxy AI המתקדמים שסמסונג הציגה לראשונה בדגמיה-S24 מוקדם יותר השנה. שניהם כוללים גם קורא טביעות אצבע בצד, רמקולים סטריאופוניים, חריץ לכרטיס SIM כפול, GPS, 5G, Wi-Fi 6E, Bluetooth 5.3, NFC ויציאת USB 3.2 Gen 1 Type-C.
נראה כי אין פרט על המכשירים המתקפלים שלא דלף. עם הדלפות כה מפורטות, ספק אם לסמסונג תהיה דרך להפתיע באירוע ההכרזה הקרוב שתקיים ב-10 ביולי בפריז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה