דיגיטל וטק

10 ימים להכרזה של סמסונג: כל מה שאנחנו יודעים על הטבעת החכמה

פרטים חדשים על ה-Galaxy Ring של סמסונג דלפו לרשת, וחושפים תכונות בריאות מתקדמות ומעקב חכם. מה מסתתר בטבעת החכמה שעשויה לשנות את כללי המשחק ותיחשף באירוע Unpacked הקרוב?
רפאל בן זקרי | 
סמסונג תחשוף טבעת חכמה (צילום shutterstock, יוטיוב/ TechTalkTV)
לאחר שהוצגה בתערוכת MWC 2024, סמסונג עתידה לחשוף את הטבעת החכמה שלה, ה-Galaxy Ring באירוע ה-Unpacked הקרוב ב-10 ביולי, ולבינתיים פרטים נוספים אודותיה דלפו לרשת.
לפי הפרסום של Android Authority, הטבעת החכמה של סמסונג צפויה להציע מעקב אחר דופק, רמת מתח, טמפרטורת עור, מעקב מחזור וזיהוי נחירות, כאשר האופציה הזו תדרוש שימוש בטלפון כחלק מהמערכת, בדומה לאופן הפעולה בשעוני החברה.
הפרטים התגלו בגרסה העדכנית של אפליקציית Samsung Health, כאשר בנוסף לתכונות המפורטות, הטבעת תאפשר מעקב אחר צעדים ואימונים ותמדוד מדדי בריאות עיקריים.
למרות שהטבעת תציע את אותן תכונות בדומה לסדרת ה-Galaxy Watch, היא תעשה זאת בפורמט קומפקטי יותר וללא מסך נוסף שצריך להתמודד איתו. בנוסף, מעבר לכל אפשרויות הבריאות, הטבעת תציע תובנות משופרות בעזרת AI על בסיס הנתונים הנאספים. סמסונג אישרה שהמכשיר ישתמש במערכת ניקוד בריאות חדשה בשם My Vitality Score, שתספק תובנות מותאמות אישית על בסיס דופק, מחזורי שינה, והשתנות הדופק.
למרות שמדובר בטבעת חכמה, המחיר שלה לא יהיה זול. הדלפות מצביעות על כך שהיא עשויה לעלות בין 300 ל-350 דולר בארה"ב, בדומה למחירי השעונים של סמסונג. עם זאת, חיי סוללה של עד שבעה ימים אמורים לשפר את תחושת השימוש, שכן לא יהיה צורך להטעין אותה בתדירות גבוהה כמו שעון חכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה