דיגיטל וטק

סמסונג בעקבות אפל: האם בקרוב תשלמו על תכונות ה-AI שלה?

סמסונג רומזת כי פלטפורמת ה-Galaxy AI, שזמינה בחינם עד 2025, עשויה להיות בתשלום החל מ-2026, בדומה לחברות אחרות בתחום. האם תהיו מוכנים לשלם עבור תכונות מתקדמות כמו סיכום דפי אינטרנט ותרגום בזמן אמת?
רפאל בן זקרי | 
לוגו סמסונג (צילום Shutterstock)
האם סמסונג מתכננת ללכת בדרכן של המתחרות ולגבות תשלום עבור פלטפורמת הבינה המלאכותית שלה, ה-Galaxy AI? כאשר סמסונג השיקה את הפלטפורמה יחד עם ה-Galaxy S24, היא הודיעה כי השירות יהיה זמין בחינם עד 2025, ורמזה על אפשרות של גביית תשלום החל מ-2026.
Galaxy AI מציע מגוון כלים מבוססי בינה מלאכותית, כגון סיכום דפי אינטרנט, תרגום טקסט ושמע בזמן אמת, ועריכת תמונות. בהודעה לעיתונות שפרסמה אמש, סמסונג הזכירה כי "פונקציות ה-Galaxy AI יסופקו בחינם עד סוף 2025 במכשירי Samsung Galaxy נתמכים," ובכך מדגישה את האפשרות של חיוב החל מ-2026.
האם סמסונג תציע חלק מהפונקציות הבסיסיות של Galaxy AI בחינם, ותציג גרסה בתשלום עם תכונות מתקדמות יותר, כמו Galaxy AI+? אם נבחן את הכלים המתחרים, כמו Google Gemini, Microsoft Copilot ו-ChatGPT של Open AI, נראה כי גם הם התחילו כשירותים חינמיים, אך כיום יש להם גרסאות בתשלום המציעות יכולות מתקדמות יותר.
המהלך הזה של סמסונג עשוי להיות במקביל לתכנון העתידי של אפל, שלפי דיווחים עשויה להפוך את פלטפורמת הבינה המלאכותית שלה למנויים בתשלום, לפחות עבור חלק מהפיצ'רים.
בין אם סמסונג תמשיך להציע את פלטפורמת הבינה המלאכותית שלה בחינם, ובין אם תחליט להצטרף לשאר המתחרות ולגבות תשלום, השאלה המרכזית היא האם המשתמשים יהיו מוכנים לשלם עבור תכונות אלו בעתיד, ומה תהיה ההשפעה של מהלך זה על התעשייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה