דיגיטל וטק

אפל כובשת את השוק: משקפי ה-Vision Pro מגיעים למדינות נוספות

משקפי ה-Apple Vision Pro של אפל זמינים במדינות נוספות באסיה, ובקרוב גם באירופה ובאוסטרליה. במקביל, החברה מתכננת דגם זול יותר להשקה בשנה הבאה כדי להגיע לקהל רחב יותר. האם אפל תצליח לשקם את המכירות של המוצר המתקדם הזה?
 
רפאל בן זקרי |  1
Apple Vision Pro (צילום Shutterstock)
לאחר ההשקה בארצות הברית מוקדם יותר השנה, משקפי המציאות המעורבת של אפל, ה-Apple Vision Pro, זמינים כעת לרכישה גם בסין, יפן וסינגפור, עם התרחבות למדינות נוספות ביולי הקרוב.
לפי הדיווח ב-The Verge, המשקפיים יושקו גם בגרמניה, צרפת, אוסטרליה, בריטניה וקנדה ב-12 ביולי, כאשר הזמנות מוקדמות לאזורים אלו זמינות החל מאתמול. לפי  CNBC, מחיר המשקפיים בסין מתחיל מ-4,128 דולר (29,999 יואן), בהשוואה ל-3,500 דולר בארה"ב.
ההשקה של ה-Apple Vision Pro נתקלה בקשיים ומכירות נמוכות מהצפוי בארצות הברית, מה שגרם לאפל לחשב מסלול מחדש ולתכנן מוצרים במחירים נגישים יותר. כחלק מהתוכנית, מתכננת החברה להציג דגם זול יותר של המשקפיים עד השנה הבאה, כדי להנגיש את הטכנולוגיה לקהל רחב יותר. כאשר לפי הדיווחים, אפל שואפת להגיע לכ-10 מיליון משתמשים עד 2026, וזאת לאחר שבשלב זה נמכרו פחות ממיליון יחידות של דגם הפרימיום.
הדגם המוזל עשוי לכלול חומרה זולה יותר כמו תצוגה פשוטה יותר, ויכולות עיבוד חיצוניות שיסתמכו על האייפון או המקבוק, במקום יכולות עיבוד במשקפיים עצמם. כל אלו, נועדו להוזיל את עלויות הייצור ולאפשר לחברה להציע את המוצר במחיר זול יותר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כובשת מה?
    מירי רקב 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עולה מעל 3,000$. הרבה לקוחות קונים ומחזירים אותם. נועד בעיקר למשתמשי אפל וגם שם לא כולם רוצים / יכולים. כשלון של טים קוק!
    סגור