דיגיטל וטק

אפל לא מוותרת: זה המוצר המוזל שתשיק בשנה הבאה

ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו מתכננת דגם חדש וזול יותר של משקפי המציאות הרבודה שלה, אך הפעם כזה שידרוש חיבור לאייפון או מק, במטרה להוזיל בעלויות הייצור, עם צפי השקה עד סוף השנה הבאה
רפאל בן זקרי | 
Apple Vision Pro (צילום Shutterstock)
לאחר הדיווח שאפל הפסיקה לעבוד על הדגם הבא של משקפי המציאות הרבודה שלה, ה-Vision Pro, במטרה להתמקד בגרסה זולה יותר, מתבררים כעת פרטים נוספים אודות הדגם שיגיע במחיר נמוך יותר מהגרסה הרגילה.
לפי דיווח חדש, דגם המשקפיים הזול יותר שעליו אפל עובדת כעת ידרוש חיבור לאייפון או מק, ויהיה בעל שדה ראייה צר יותר. זאת לעומת ה- Vision Pro הנוכחיים הפועלים באופן עצמאי לחלוטין עם כל רכיבי העיבוד בתוך המכשיר עצמו.
החיבור לאייפון או מק יאפשר לאפל לחסוך בעלויות הייצור של הדגם הזול יותר על ידי הקטנת הצורך ברכיבי עיבוד מתקדמים בתוך המשקפיים עצמם. אפל מקווה להשיק את הדגם הזול בסוף 2025, אך כעת היא מתמודדת עם אתגרים בהורדת העלויות מבלי לפגוע בתכונות החשובות של המוצר.
הדיווח החדש גם מראה כי אפל לא מתכננת לנטוש את השוק היוקרתי של המשקפיים החכמים, אם כי הדור השני של ה-Vision Pro יגיעו לשוק באיחור יחסי. הדגם המתקדם יותר יכלול שיפורי ביצועים ושיפורים למצלמות החיצוניות, וצפוי להגיע לשוק רק בסוף 2026.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה