דיגיטל וטק

מנכ"ל אפל על ה-Vision Pro: שנים של פריצות דרך

המנכ"ל טים קוק הביע את גאוותו על ההשפעה העמוקה של משקפי ה-Vision Pro, לאחר זכייתם בפרס עיצוב יוקרתי על מערכת ההפעלה שלהם, visionOS. קוק שיבח את הצוותים וציין את פריצות הדרך הטכנולוגיות שהובילו להצלחה הזו
רפאל בן זקרי | 
טים קוק (צילום ויקיפדיה)
משקפי המציאות הרבודה של אפל, ה-Vision Pro, זכו לאחרונה בפרס עיצוב יוקרתי, והמנכ"ל טים קוק מצא הזדמנות להביע את גאוותו על ההשפעה "העמוקה" של המשקפיים על המשתמשים.
דבריו של קוק מגיעים לאחר שה-Vision Pro זכו בפרס עיצוב יוקרתי על מערכת ההפעלה שלהם, visionOS. הפרס, Black Pencil, מוענק על ידי האיגוד הבריטי לאמנות ועיצוב (D&AD), והוא נחשב לאחד מפרסי העיצוב היוקרתיים ביותר. הזכייה בפרס מהווה הישג מרשים במיוחד עבור המוצר הראשון של אפל שזוכה בפרס זה מאז 2011, והפעם הראשונה תחת ניהולו של קוק.
 
בפוסט ברשת החברתית X, ציין קוק את פריצת הדרך הטכנולוגית שנדרשה לפיתוח ה-Vision Pro, וחשף כי הוא עצמו ראה אנשים נרגשים מאוד כשהם השתמשו בהם לראשונה. בנוסף לברכות לצוות העיצוב של החברה, קוק הדגיש שה-Vision Pro התאפשרו בזכות "שנים של פריצות דרך".
אין ספק שה-Vision Pro הם ממשקפי המציאות הרבודה מהמתקדמים ביותר בשוק לצד המתחרים כמו Meta Quest, הודות למסכי micro-OLED מתקדמים ומערכת מעקב מדויקת המזהה את תנועות הידיים והעיניים. אך למרות התגובות הנלהבות, חשוב לזכור שמדובר במוצר יקר מאוד, שכנראה יישאר מחוץ להישג ידם של רוב הצרכנים, כאשר לאחרונה דווח שאפל מחשבת מסלול מחדש בנוגע למשקפיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה