דיגיטל וטק

אפל במהלך דרמטי במיוחד: עוצרת את הפיתוח של המוצר הזה

אפל משהה את העבודה על הדור הבא של משקפי המציאות המדומה Vision Pro כדי להתמקד בדגם זול יותר. החברה מתכננת לשפר את עלויות הרכיבים ולהציג דגם חדש במחיר נמוך עד סוף 2025. האם זהו המהלך שישפר את המכירות?
רפאל בן זקרי | 
Apple Vision Pro (צילום Shutterstock)
בצל המכירות הנמוכות, אפל משהה את העבודה על הדור הבא של משקפי המציאות המדומה Vision Pro שלה כדי להתמקד בדגם זול יותר.
לפי דיווח של The Information, החברה תכננה לפצל את קו מוצרי Vision לשני דגמים – דגם "Pro" ודגם סטנדרטי במחיר נמוך יותר. בשנה האחרונה, אפל הקצתה פחות עובדים לפרויקט Vision Pro הבא והעבירה את המיקוד להוזלת עלויות הרכיבים של הדגם הראשון ולשיפור התצוגה לדגם הבא. כעת, אפל הודיעה לפחות לספק אחד שהיא משהה את העבודה על הדור השני של Vision Pro, אך ממשיכה לעבוד על דגם Vision זול יותר עם פחות תכונות.
אפל החלה לעבוד על דגם Vision הזול יותר בשנת 2022, עם שם הקוד "N109". המטרה היא למכור את הדגם במחיר דומה לאייפון יוקרתי, כלומר עד 1,600 דולר. בתחילה, החברה התכוונה להשיק את הדגם בסוף 2024, אך בשל קשיים בהוזלת עלויות מבלי לוותר על יותר מדי תכונות, השקת הדגם ככל הנראה תידחה לסוף 2025.
החברה מתכננת לשמור על רכיבי התצוגה האיכותיים של Vision Pro גם בדגם הזול יותר, שהם מהיקרים ביותר במכשיר. הדגם הזול יותר יכלול פחות מצלמות, רצועה פשוטה יותר ורמקולים קטנים יותר, וגם יהיה קל יותר בכשליש ממשקל ה-Vision Pro.
הדיווח מגיע גם על רקע מכירות לא מעודדות של ה-Vision Pro, ביחס לציפיות של אפל. אחת הספקיות שצמצה את הייצור ב-50% בחודש מאי לאחר תחזית הביקוש מאפל, דיווחה שאפל ייצרה לא יותר מ-500,000 יחידות Vision Pro השנה, עם תוכניות להמשיך בכמות זו עד אוגוסט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה