דיגיטל וטק

האייפון 16 מתעכב: כמה שבועות ייאלצו הרוכשים להמתין?

ההזמנות המוקדמות לאייפון 16 נפתחו בארה"ב, וכבר נרשמים עיכובים באספקה לדגמים רבים, במיוחד לאייפון 16 פרו מקס. זמני האספקה מתארכים לשבועות, מה שמעיד על ביקוש גבוה, או מלאי נמוך. איך זה ישפיע על ההשקה והאספקה בישראל?
רפאל בן זקרי | 
אייפון 16 (צילום צילום מסך, אפל)
ההזמנות המוקדמות לדגמי האייפון 16 החדשים בארצות הברית נפתחו רק אתמול, וכבר נרשמת הארכה בזמני האספקה עבור מספר דגמים, מה שמצביע על ביקוש גבוה במיוחד או על כמות מוגבלת של מלאי זמין. בעוד שהמכשירים צפויים להגיע לחנויות ב-20 בספטמבר, זמני האספקה לדגמים מסוימים בארה"ב כבר מתארכים למספר שבועות לאחר תאריך זה.
לפי דיווח של 9to5Mac, דגם האייפון 16 פרו מקס הוא המבוקש ביותר, כאשר כל הצבעים וכל תצורות האחסון של המכשיר מציגים זמני אספקה של 3-4 שבועות בארה"ב. המצב מעט טוב יותר עבור דגם האייפון 16 פרו, שבו תצורות מסוימות מציגות זמני אספקה של 7-10 ימי עסקים. עם זאת, מי שמעוניין בדגם בצבע טיטניום שחור עם אחסון 128GB או בטיטניום מדברי עם אחסון 256GB ומעלה, יצטרך לחכות 5-7 ימי עסקים לפחות.
גם דגמי האייפון 16 פלוס מציגים זמני אספקה משתנים. בעוד שרוב הצבעים ותצורות האחסון זמינים לאספקה ב-20 בספטמבר, דגמים כמו ה-Teal בנפח 256GB וה-Pink בנפח 512GB עשויים להגיע לאחר 7-10 ימי עסקים. הצבע Ultramarine בנפח 256GB מציג זמני אספקה של 2-3 שבועות.
נכון לעכשיו, זמני האספקה משתנים במהירות עם הגידול בהזמנות המוקדמות, ולכן יהיה מעניין לראות מה יהיו זמני האספקה בישראל, ברגע שיחלו ההזמנות המוקדמות, וכיצד יתמודדו איתן המשווקות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה