דיגיטל וטק

האייפון 16 בישראל: זה תאריך ההשקה בארץ

לאחר ההכרזה של אפל אמש, רשתות המובייל בישראל מכריזות על תאריכי ההשקה וההזמנה המוקדמת עבור מכשירי האייפון 16 בארץ. מתי צפויים הלקוחות לקבל את המכשירים, ומתי מחירי המכשירים ייחשפו?
רפאל בן זקרי | 
סדרת האייפון 16 (צילום אפל)
לאחר ההכרזה של אפל אמש, לאחר ההכרזה של אפל אמש, רשתות המובייל הגדולות בישראל הכריזו על השקת האייפון 16 עם פתיחת ההזמנה המוקדמת שתתחיל ב-19 בספטמבר לאחר חצות, כאשר כל אחת מהרשתות מציעה את האייפון 16 בתנאים ייחודיים לה.
רשת איידיגיטל תתחיל את ההזמנה המוקדמת ב-19 בספטמבר בחצות ודקה. אירוע השקה חגיגי ייערך בסניף הדגל בקניון רמת אביב ב-25 בספטמבר, והמכירה תחל בחצות ה-26 בספטמבר. האירוע יכלול ליווי מוזיקה, מופעי רחוב ועמדות צילום, כשהלקוחות הראשונים שיזמינו יוכלו לקבל את המכשירים שלהם באירוע עצמו.
רשת דינמיקה תאפשר גם היא פתיחת הזמנה מוקדמת החל מחצות הלילה של ה-19 בספטמבר דרך האתר שלה. דינמיקה מציינת כי הביקוש לאייפון 16 שובר שיאים, עם למעלה מעשרת אלפים נרשמים. המכשירים יהיו זמינים ללקוחות החל מה-26 בספטמבר ב-50 סניפים ברחבי הארץ. דינמיקה מציעה גם את שירות Dynamica Care, שירות תיקונים מקיף לכל סוגי הסמארטפונים, עם חלפים מקוריים ומעבדות מוסמכות של אפל.
חברת פלאפון תחל את המכירה המוקדמת באותו היום שבו יעשו זאת דינמיקה ואיידיגיטל, בחצות (בין רביעי לחמישי). פלאפון תציע השנה חמש שנות אחריות על המכשיר וכן משלוח חינם ואפשרות לטרייד אין עד 3,000 שקלים בהחזרת מכשיר ישן.
רשת iStore תקיים מכירה מוקדמת אשר תיפתח ב-20.09.24 לאחר חצות, באתר הרשת ובסניפים. לרוכשים יחכו הטבות טרייד-אין, שובר מתנה ועוד. הרשת תקיים בסניפים נבחרים אירוע מכירות לילי בתאריך 26.09 אחרי חצות (בלילה שבין 25.9-26.9). באירוע יושק גם השעון החדש, Apple Watch Series 10, כאשר דגמי ה-Airpods החדשים וה-Apple Watch Ultra ו-SE, צפויים להגיע לסניפי הרשת לאחר ה-20.09.
גם פרטנר הודיעה כי ההזמנה המוקדמת לסדרת האייפון 16 תחל ב-20 בספטמבר, בעוד שההזמנה המוקדמת לשעון החכם Apple Watch Series 10 תיפתח החל מה-19 בספטמבר.
דגמי האייפון 16 יהיו זמינים למכירה בכל סניפי הרשתות המובילות החל מה-26 בספטמבר, אך המחירים הרשמיים טרם נחשפו ויפורסמו בהמשך קרוב יותר למועד ההשקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה