דיגיטל וטק

האייפון 16 כאן: הנה כל מה שחדש בסדרת הדגל של אפל

לאחר חרושת השמועות במשך חודשים רבים, סדרת האייפון 16 סוף סוף כאן. אפל הציגה לא פחות מארבעה מכשירים חדשים, עם מגוון שדרוגים ושיפורים, וגם גישה לפלטפורמת הבינה המלאכותית שלה. אז מה חדש באייפון 16? | כתבה מתעדכנת
רפאל בן זקרי |  1
אייפון 16 (צילום צילום מסך, אפל)
אפל הכריזה הערב על סדרת האייפון 16, הכוללת ארבעה דגמים: אייפון 16, אייפון 16 פלוס, אייפון 16 פרו ואייפון 16 פרו מקס. כל הדגמים עוצבו מחדש במיוחד עבור פלטפורמת הבינה המלאכותית החדשה של אפל, Apple Intelligence.
האייפון 16 ו-16 פלוס כוללים שדרוגים משמעותיים במערך הצילום, עם מצלמת Ultra-Wide חדשה של 48 מגה-פיקסל, המציעה איכות תמונה משופרת. יכולות הצילום החדשות מאפשרות יצירת תוכן מרחבי הניתן לצפייה באמצעות Apple Vision Pro, וכן שימוש במצב Crop 2x ובמצב מאקרו. בתוך אפליקציית המצלמה, ה-Camera Control החדש, כפתור פיזי הממוקם מתחת לכפתור ההפעלה, יאפשר מעתה לבצע פעולות כמו צילום והגדלה בצורה אינטואיטיבית, תוך שמירה על פוקוס ויזואלי.
האייפון 16 מונע על ידי שבב ה-A18 החדש, המבוסס על תהליך ייצור 3 ננומטר, המספק ביצועים מהירים ב-30% מהדור הקודם. כפתור הפעולה (Action Button), שהיה עד כה בלעדי לדגמי הפרו, זמין כעת גם בדגמי הבסיס של האייפון 16, וממוקם במקום מתג הצלצול/השתקה, עם אפשרות להתאמה אישית של פעולות. דגמי הפרו מצוידים בשבב A18 Pro, הכולל מנוע נוירוני בעל 16 ליבות שמספק ביצועים מרשימים לתכונות ה-Apple Intelligence, עם שיפור של 15% בביצועים לעומת דגם הפרו הקודם, וכן שיפור משמעותי בביצועי הגרפיקה.
דגמי הפרו, הכוללים את האייפון 16 פרו והאייפון 16 פרו מקס, מציעים מסכים מעט גדולים יותר: 6.3 אינץ' ו-6.9 אינץ' בהתאמה. המכשירים עשויים טיטניום ומגיעים בארבעה צבעים: שחור, לבן, טבעי וצבע חדש בשם "Desert Titanium". גם לדגמים הללו נוסף כפתור ה-Camera Control, ולפי אפל, מדובר בסדרה הכוללת את חיי הסוללה הטובים ביותר אי פעם באייפון.
פלטפורמת הבינה המלאכותית Apple Intelligence תפעל לראשונה בדגמי הבסיס של האייפון 16 ותציע חוויות משתמש מתקדמות ומותאמות אישית יותר, כולל יכולות כמו יצירת דמויות Genmoji וסיכום טקסטים. אפל תחל להפעיל את הפלטפורמה בהדרגה החל מאוקטובר, ותציע תמיכה ראשונית באנגלית עם הרחבה לדיאלקטים נוספים ולשפות אחרות במהלך השנה הבאה.
האייפון 16 זמין להזמנה מוקדמת בארצות הברית במחיר התחלתי של 799 דולר עבור דגם ה-128GB, בעוד שדגם הפלוס יתחיל ב-899 דולר. האייפון 16 פרו יהיה זמין במחיר התחלתי של $999 עם 128GB של אחסון, בעוד שהאייפון 16 פרו מקס יתחיל ב-$1199 עם 256GB של אחסון. ניתן יהיה להזמין את המכשירים מראש החל מיום שישי, ה-13 בספטמבר, והם יהיו זמינים לרכישה החל מה-20 בספטמבר בארצות הברית.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אותו טלפון עשר שנים (ל"ת)
    ששון 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור