דיגיטל וטק

אפל חושפת: הדור העשירי של השעון החכם Apple Watch

אפל הכריזה הערב על הדור הבא של השעון החכם שלה, Apple Watch Series 10. עם עיצוב מרענן ודק יותר, ועוד מגוון שדרוגים. הנה כל מה שחדש

רפאל בן זקרי | 
Apple Watch Series 10 (צילום Apple)
אפל הכריזה הערב על הדור הבא של השעון החכם שלה, Apple Watch Series 10, באירוע המיוחד "It's Glowtime". הדגם החדש מגיע עם עיצוב מרענן ודק יותר, בנוסף למסכים גדולים יותר משני הצדדים. זהו העדכון הראשון בעיצוב של השעון מאז 2021, והוא מציע חוויית משתמש משופרת ומשודרגת.
Apple Watch Series 10 כולל רמקול מובנה חדש המאפשר למשתמשים לנגן שירים או פודקאסטים ישירות מהשעון, ללא צורך בחיבור לאוזניות או מכשיר חיצוני. בנוסף, השעון מצויד בטכנולוגיית טעינה מהירה, המאפשרת להטעין אותו עד 80% תוך 30 דקות בלבד, מה שמקל על השימוש בו לאורך היום.
בנוגע לתכונות הבריאות, Apple Watch Series 10 מסוגל לזהות דום נשימה בשינה בהתבסס על תכונת מעקב השינה המתקדמת שלו. בדומה למה שקורה עם אפליקציית ה-Vitals החדשה ב-watchOS 11, המשתמשים צריכים לענוד את השעון החכם בזמן השינה למשך כמה ימים לפני שיוכלו לקבל אבחון על דום נשימה בשינה. התהליך הזה מאפשר לשעון לאסוף מספיק נתונים על מנת לספק אבחון מדויק ואמין.
הדגמים החדשים של השעון גם עמידים יותר במים, וקיבלו הסמכה לספורט מים במהירויות גבוהות ולעומק של עד 20 מטרים. בעקבות זאת, אפל מביאה את אפליקציית ה-Depth, שעד כה הייתה בלעדית לדגמי ה-Ultra, גם לדגם החדש. התוספת הזו תאפשר למשתמשים לעקוב אחר העומק והתנאים בעת צלילה או ספורט ימי אחר, בצורה מדויקת ובטוחה יותר.
השעון החדש יהיה זמין בגרסת Jet Black עשויה מאלומיניום מלוטש, בעוד שגרסת פלדת האל-חלד הוחלפה בטיטניום מלוטש. ההזמנות המוקדמות לשעון החדש ייפתחו ביום שישי, 13 בספטמבר, כאשר ההשקה הרשמית בארצות הברית מתוכננת ל-20 בספטמבר, והמחירים שם יתחילו ב-399 דולר לגרסת ה-44 מ"מ.
שדרוגים גם לגרסת ה-Ultra
בנוסף, הציגה אפל גרסה חדשה לשעון Apple Watch Ultra 2 בצבע Satin Black Titanium, אך לא הכריזה על דגם חדש של Apple Watch Ultra 3 כפי שציפו חלק מהשמועות. גרסת ה-Ultra 2 המקורית, שהושקה בשנת 2022, פנתה בעיקר למשתמשים המעוניינים בדגם קשוח לפעילויות כמו טיפוס הרים וצלילה, אך הפכה פופולרית גם בקרב אלו המחפשים שעון עם מסך גדול יותר וחיי סוללה ארוכים.
הגרסה החדשה של Ultra 2 שומרת על אותו עיצוב, עם שדרוגים קלים כמו מעבד מהיר יותר, מסך בהיר יותר וטכנולוגיית Ultra Wideband משופרת. החברה גם הכריזה על רצועות חדשות לשעון, כולל רצועת Titanium Milanese ורצועת Hermès יוקרתית, כאשר המחירים לגרסת Ultra 2 החדשה מתחילים מ-799 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה