דיגיטל וטק

השעון הבא של אפל בדרך: נחשפו השדרוגים שיקבל

הדור העשירי של השעון החכם של אפל ייחשף בחודש הבא עם שדרוג משמעותי לגודל המסך, לעיצוב ולביצועים. האם חיישני הבריאות החדשים שהוא צפוי לכלול יהיו מוכנים בזמן? כל רשימת השדרוגים בפנים
רפאל בן זקרי | 
Apple Watch Ultra 2 (צילום Shutterstock)
הדור העשירי של השעון החכם של אפל, ה-Apple Watch Series 10 צפוי להיחשף בחודש הבא לצד האייפון 16, והוא צפוי להביא איתו מגוון שדרוגים משמעותיים. בין שלל הספקולציות, ההדלפות, השמועות והדיווחים, הנה כל מה שמצפה לנו (באמת) בשעון החכם הבא של החברה.
השעון הבא של אפל צפוי לכלול מסכים גדולים יותר, כשהדגם הקטן יגדל מ-41 מ"מ ל-45 מ"מ והדגם הגדול מ-45 מ"מ ל-49 מ"מ, בדומה ל-Apple Watch Ultra. הגדלה זו עשויה למשוך משתמשים המעדיפים מסכים גדולים, אך גם להרתיע את אלו שמעדיפים שעונים קטנים יותר.
בנוסף, ה-Apple Watch Series 10 יהיה דק יותר, מה שעשוי לשמור על עיצוב נוח ואטרקטיבי למרות הגדלת המסכים. הוא יצויד בשבב חדש, ככל הנראה S10, שצפוי לשפר את ביצועי ה-AI בשעון. ייתכן גם שהוא ישלב חיישני בריאות חדשים לגילוי יתר לחץ דם ודום נשימה בשינה, אם כי קיימת אפשרות שחיישנים אלו לא יהיו מוכנים בזמן להשקה הקרובה.
עוד חידוש שצפוי להגיע לשעון הבא הוא שדרוג במסך ה-OLED, המשלב טכנולוגיה לשיפור יעילות האנרגיה, מה שעשוי לאפשר תצוגה איכותית יותר או חיי סוללה ארוכים יותר, כאשר ההשקה הרשמית צפויה להתקיים באמצע ספטמבר, עם הזמנות מוקדמות שייפתחו מיד לאחר ההכרזה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה