דיגיטל וטק

אפל מפתיעה: הצצה ראשונה ל-Apple Watch הבא

לקראת ההכרזה על דגם העשור של החברה, הדלפה חדשה חושפת את העיצוב המשודרג של השעון החכם הבא של אפל, עם תצוגה גדולה יותר וגוף בעל שוליים דקים יותר. האם זה השעון שיציין את העשור של אפל בתחום?
רפאל בן זקרי | 
Apple Watch Ultra 2 (צילום Shutterstock)
תוכניותיה של אפל עבור השעון ה-10 במספר של החברה, אשר ייקרא ככל הנראה Apple Watch 10 או Apple Watch X, מעוררות סקרנות רבה. הדלפה חדשה מתיימרת להציג את העיצוב הרשמי והמפתיע של השעון.
התמונות, שפורסמו על ידי 91mobiles ונטען כי הגיעו ממקורות בתעשייה, מציגות הדמיות תלת-ממדיות של של שעון עם תצוגה בגודל של שני אינץ', מה שיהפוך אותו לשעון הגדול ביותר של אפל עד כה, עם שטח תצוגה גדול יותר מה-Apple Watch Ultra 2. עם זאת, גוף השעון עצמו קטן יותר מזה של ה-Ultra 2, מה שמרמז על שעון בעל שוליים דקים יותר.

העיצוב שדלף | 91mobile
המידע הזה תואם לשמועות שטוענות כי אפל תעצב מחדש את השעון לציון יום השנה העשירי שלו. מארק גורמן מבלומברג ציין שה-Apple Watch X יכלול עדכונים לתכונות מעקב הבריאות, מסך גדול יותר וגוף דק יותר, דבר שגם האנליסט מינג-צ'י קואו אישר.
בנוסף, 91mobiles מאמינים שה-Apple Watch X יושק בגדלים של 45 מ"מ ו-49 מ"מ, לעומת הגדלים 45 מ"מ ו-41 מ"מ של הדור התשיעי של השעון. המכשיר עשוי לכלול גם מד לחץ דם, תכונה שמזמן דובר עליה אך טרם הגיעה לשעונים של אפל.
עד ההכרזה על השעון הבא של אפל, שצפויה בספטמבר הקרוב לצד האייפון 16, סמסונג כבר הכינה הפתעה משלה, עם שעון מתחרה שעליו תכריז ב-10 ביולי באירוע קיץ עתיר הכרזות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה