דיגיטל וטק

חשיפה: כל הפרטים שאתם צריכים לדעת על השעון החזק הבא של אפל

למרות מיעוט השמועות, פרטים חדשים על ה-Apple Watch Ultra 3 ממשיכים להיחשף לקראת ההשקה בסתיו 2024. השעון החדש יכלול שיפורי ביצועים, אך ישמור על העיצוב המוכר במחיר התחלתי של $799. מה עוד צפוי להפתיע אותנו בדגם היוקרתי הזה?
רפאל בן זקרי | 
Apple Watch Ultra 2 (צילום Shutterstock)
למרות שהשמועות על השעון החכם היקר הבא של אפל, ה-Apple Watch Ultra 3 מעטות, ככל שאנו מתקרבים לתאריך החשיפה הרשמי אנו מקבלים פרטים נוספים על המכשיר היוקרתי.
על פי האנליסט המוביל מינג-צ'י קואו, ה-Apple Watch Ultra 3 ייחשף בסתיו 2024, במקביל להשקת סדרת האייפון 16. המחיר של השעון צפוי להישאר זהה למחיר ההתחלתי של קודמיו, $799. שמועה מוקדמת יותר על דגם שעשוי להגיע במחיר של $1,500 עם מסך MicroLED נדחתה לעת עתה.
בנוגע לעיצוב, ה-Apple Watch Ultra 3 לא צפוי להשתנות מהותית מהדגם הקודם. השעון יישאר בגודל 49 מ"מ עם מבנה טיטניום וזכוכית ספיר. המסך, בגודל 1.92 אינץ' עם בהירות של 3,000 ניטים, יישאר דומה לדגם הקודם. גם כפתור הפעולה המותאם אישית ותכונת ה-double tap ימשיכו להיות חלק מהמפרט.
השיפור העיקרי בשעון החדש הוא השבב Apple S10, הצפוי להיות מהיר ויעיל יותר. מעבר לכך, השעון יכלול את כל התכונות והמפרט של הדגם הקודם, כולל חיי סוללה מרשימים של עד שלושה ימים בשימוש מתון.
כפי שניתן לראות, השעון של אפל בסדרת ה-Ultra הוא דגם יוקרתי ועמיד יותר ביחס לגרסאות הרגילות של ה-Apple Watch. במקביל לשמועות על הדגם הבא הזה, המתחרה סמסונג מתכוננת להשיק בקרוב שעון חכם חדש שיתחרה ישירות בגרסת ה-Ultra של אפל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה