דיגיטל וטק

האם האייפון 16 יביס את הגלקסי הבא של סמסונג?

הדלפות חדשות מצביעות על כך שהאייפון 16 פרו מקס עשוי להיות הדגם המוביל בתחום המצלמות בשנה הקרובה, עם חיישנים גדולים ומתקדמים יותר. לעומתו, סמסונג לא צפויה להציג חידושים משמעותיים במצלמות של Galaxy Z Fold 6 ו-Galaxy S25 Ultra
רפאל בן זקרי |  1
אייפון 16 (צילום shutterstock)
הדלפות חדשות בתחום הסמארטפונים תמיד מעוררות סקרנות לגבי עתיד השוק, במיוחד כשמדובר במצלמות של מכשירי הדגל המובילים. הדלפות האחרונות על קו המוצרים הבא של סמסונג מרמזות על האופציה שהאייפון 16 פרו מקס עשוי להיות הדגם המוביל בתחום המצלמות בשנה הקרובה.
על פי הדלפה אחרונה, האייפון 16 פרו מקס יגיע עם מערך מצלמות מתקדם וחיישנים גדולים יותר, שעשויים לעקוף את המצלמות של המתחרים. המתחרה סמסונג, מצידה, לא מתכננת חידושים משמעותיים במצלמות של Galaxy Z Fold 6 שיוכרז ביולי הקרוב, ו-Galaxy S25 Ultra. ה-Fold 6 ישמור על מערך המצלמות של קודמו, בעוד ה-Galaxy S25 Ultra יכלול מצלמת 200 מגה-פיקסל Isocell HP2, חיישן שהוכרז לפני כשלוש שנים ולא נחשב כיום למוביל בתחום.
ההדלפה הנוגעת לאייפון הבא, מתארת את האייפון 16 פרו מקס עם מצלמת 48 מגה-פיקסל Sony IMX903, גדולה יותר מה-Sony IMX803 בדגם הקודם, עם חיישן בגודל 1/1.14 אינץ', העולה על 1/1.3 אינץ' של ה-HP2. החיישן צפוי לשפר את הטווח הדינמי ושליטת הרעש.
למרות שמדובר בהדלפות בלבד, מקורות מהימנים כמו Ice Universe מציינים כי סמסונג לא צפויה להציג חומרת מצלמה חדשה בדגמים הקרובים, אלא תתמקד בטכניקות עיבוד תמונה מתקדמות, מה שיותיר לאפל את קדמת הבמה עם קו האייפונים הבא שלה. הערב, באירוע המרכזי של אפל בכנס המפתחים WWDC, צפויות הכרזות על מערכות ההפעלה הבאות של החברה, אם כי לא צפויה הצצה אל האייפון הבא.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על אפל להתחיל לייצר אייפוני ULTRA
    דורון 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע זמן שחברת אפל תייצר אייפונים ultra מסך רזולוציית 4k
    סגור