דיגיטל וטק

זה השינוי שאפל מתכננת למסך של האייפון 16 פרו

דיווחים חדשים חושפים כי דגמי אייפון 16 פרו יגיעו עם השוליים הדקים ביותר שנראו עד כה על סמארטפון, כולל גדלים מוגדלים של 6.3 אינץ' ו-6.9 אינץ'. השוליים הדקים מתאפשרים בזכות טכנולוגיית BRS החדשה, שתעניק חוויית צפייה משופרת ותצוגה ללא גבולות. אפל ממשיכה לדחוף את הגבולות בעיצוב הסמארטפונים שלה
רפאל בן זקרי | 
אייפון 14 פרו (צילום יח"צ)
דיווחים חדשים על הדור הבא בסדרת האייפונים של אפל חושפים כי דגמי האייפון 16 פרו של אפל יגיעו עם השוליים הדקים ביותר שנראו עד כה בסמארטפון, ואף יותר מאלו שבאייפון 15 פרו.
לפי המדליף המוכר "Ice Universe", אשר בעבר סיפק מידע מדויק על מוצרים שונים של אפל, דגמי האייפון 16 פרו יכללו שינויים מינימליים בעיצוב אך יגדלו במידות שלהם. האייפון 16 פרו צפוי לגדול ל-6.3 אינץ' (לעומת 6.1) והאייפון 16 פרו מקס יגדל ל-6.9 אינץ' (לעומת 6.7), מה שעשוי להפוך אותו לאייפון הגדול ביותר של אפל אי פעם.
אך אפל לא מסתפקת רק בגודל הפיזי כדי לשפר את חווית הצפייה. על פי המדליף, דגמי הפרו השנה יגיעו עם שוליים דקים יותר מכל סמארטפון אחר, כולל ה-Galaxy S24 של סמסונג. האופציה הזאת תתאפשר ככל הנראה הודות לשימוש בטכנולוגיית BRS, המאפשרת סידור קומפקטי ויעיל יותר של המעגלים מתחת לתצוגה, מה שמוביל לשוליים דקים יותר.
בשנה שעברה אפל צמצמה את השוליים בדגמי האייפון 15 פרו באמצעות טכנולוגיית LIPO שהקטינה את גבול התצוגה ל-1.5 מילימטר. אולם מאז, לא נעשו שינויים משמעותיים בגודל מסכי האייפון מאז השקת דגמי אייפון 12 בשנת 2020. עם זאת, נראה שהדברים עומדים להשתנות בדגמי הפרו של סדרת האייפונים שתשיק אפל השנה, שתתמוך גם במגוון שימושים של בינה מלאכותית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה