דיגיטל וטק

אלו 10 תכונות הבינה המלאכותית שתחשוף אפל בחודש הבא

עונת ההכרזות של אפל מתקרבת עם כנס המפתחים WWDC שיתקיים ב-10 ביוני. על פי דיווח, החברה צפויה לחשוף 10 תכונות חדשות המבוססות על בינה מלאכותית במערכות ההפעלה iOS 18 ו-macOS 15. התכונות ישולבו ביישומים בולטים, במטרה להציע כלים פרקטיים וחדשניים למשתמשים
רפאל בן זקרי | 
אפל ובינה מלאכותית (צילום shutterstock)
עונת ההכרזות של אפל מתקרבת במהירות, וכנראה שצפויים לנו חידושים רבים בתחום הבינה המלאכותית בכנס המפתחים WWDC שיתקיים בעוד כשבוע וחצי. לפי דיווח חדש של העיתונאי מארק גורמן מבלומברג, אפל צפויה לחשוף לא פחות מ-10 תכונות חדשות המבוססות על בינה מלאכותית, שיגיעו עם מערכות ההפעלה החדשות iOS 18 ו-macOS 15.
על פי הדיווח, האסטרטגיה של אפל בתחום הבינה המלאכותית היא להציע כלים פרקטיים למשתמשים רגילים, באמצעות יכולות חדשות ביישומים המובנים כמו ספארי, תמונות וסירי. חלק מהתכונות החדשות צפויות להיחשף בשלב ראשון בגרסאות הבטא לפני ההשקה הרשמית בספטמבר, כיוון שמדובר בטכנולוגיות שעדיין בפיתוח.
בין התכונות החדשות שגורמן מצפה לראות במערכת ההפעלה של האייפון הבא: שיפור תמונות, תמלול תזכורות קוליות, הצעות תגובה אוטומטיות בהודעות ואימיילים, חיפוש משופר בספארי ובספוטלייט, אמוג'יז בהתאמה לטקסט, אינטראקציה טבעית יותר עם סירי, סיכומים חכמים של התראות והודעות, ועוד.
עוד לפי הדיווח, תכונות הדורשות פחות עוצמת חישוב יפעלו ישירות על המכשיר, בעוד שיכולות תובעניות יותר יפעלו בענן - גישה שאפל צפויה לנצל כדי להדגיש את יתרונות הפרטיות שלה. כמו כן, החברה צפויה להציג כלים חדשים לבינה מלאכותית עבור מפתחים ב-Xcode.
אירוע המפתחים המרכזי של אפל יתקיים ב-10 ביוני, ויועבר בשידור חי החל מהשעה 20:00 בערב שעון ישראל. עד אז, הנה כל מה שאנחנו יודעים שאפל תחשוף באירוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה