דיגיטל וטק

בשורה אדירה למשתמשי האייפון: זה השדרוג המהפכני שתקבלו בקרוב

מארק גרומן, כתב מגזין בלומברג לענייני אפל, חשף כי בקרוב משתמשי אייפון יוכלו למקם את סמלי האפליקציות באופן חופשי לגמרי - כפי שמשתמשי אנדרואיד יכולים לעשות כבר שנים. בנוסף לכך, ציין כי החברה תיישר קר עם שאר ענקיות הטכנולוגיה ותיישם פונקציות AI
מערכת ice | 
מוצרי אפל (צילום shutterstock)
כתב מגזין בלומברג, מארק גרומן, עדכן לאחרונה על אחד השדרוגים המעניינים ביותר שצפויים לקבל משתמשי אייפון כחלק מגרסת IOS 18 החדשה. גרומן כתב כי המשתמשים בקרוב יוכלו לצפות לשינוי משמעותי בנוגע למסך הבית של המשתמשים, וציין כי הוא יהפוך ל"נוח יותר להתאמה אישית".
האתר MacRumors ציין כי משתמשי אייפון יוכלו למקם את סמלי האפליקציות באופן חופשי לגמרי – כפי שמשתמשי אנדרואיד יכולים לעשות כבר שנים. בנוסף, דווח כי אפל מאמינה שהעדכון המדובר יהיה הגדול ביותר ששחררה אי פעם, והמשמעותי ביותר. אחת הקטגוריות המעניינות ביותר שצברה תאוצה בשנים האחרונות היא הבינה המלאכותית, וזו תזכה להיות משולבת בעדכון החדש באופן ניכר. בכך למעשה החברה תיישר קו עם שאר ענקיות הטכנולוגיות, כמו סמסונג ששחררה לאחרונה את סדרת מכשירי הדגל שלה אשר מתבססים על טכנולוגיית AI.
עוד אמר גורמן כי העדכון החדש יכלול תכונות AI רבות אשר "יעזרו לנהל את חיי היומיום שלנו". העדכון צפוי להיות מוכרז בכנס המפתחים השנתי של אפל (WWDC) בחודש יוני, ולצידו יוכרזו מערכות הפעלה חדשות למכשירים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה