דיגיטל וטק

סמסונג בהשקת ענק: סדרת ה-Galaxy S24 נחשפת עם טכנולוגיית AI | צפו

הסדרה החדשה תכלול לראשונה שלושה דגמים שישתמשו בטכנולוגיה ייחודית מבוססת AI. "סדרת Galaxy S24 משנה את האופן בו אנו מתקשרים עם העולם ומציתה דור חדש בתחום המובייל", אמר בכיר בחברה. ההשקה רשמית תחול ב-06.02.2024
מערכת ice | 
הסדרה החדשה של גלקסי (צילום סמסונג ישראל)
סמסונג חשפה היום את סדרת ה-Galaxy S24 החדשה, שתכלול שלושה דגמים אשר ישתמשו לראשונה בטכנולוגיה ייחודית מבוססת AI. "סדרת Galaxy S24 משנה את האופן בו אנו מתקשרים עם העולם ומציתה דור חדש בתחום המובייל," אמר טיי-מון רו, נשיא וראש חטיבת Mobile eXperience ב-Samsung Electronics. עוד הוסיף "אנחנו שמחים לראות כיצד בני אדם ברחבי העולם משדרגים את חייהם באמצעות Galaxy AI".
טכנולוגיית Galaxy AI נועדה בכדי לשפר את חיי היום-יום של המשתמשים, בדגש על תחום התקשורת. הסדרה החדשה תסייע לתקשר ולהתגבר על מחסומי השפה בקלות באמצעות 'תרגום חי' (Live Translate). התוכנה מאפשרת תרגום דו-כיווני בזמן אמת של קול וטקסט במהלך שיחות טלפון במכשיר ללא יישומים חיצוניים ותוך שמירה על פרטיות השיחה.
מנוע ה-ProVisual של Galaxy S24 מכיל מערך מקיף של כלים מבוססי-AI אשר ישפרו את הדרך בה נוכל לצלם תמונות – החל מתכנון הפריים וכלה בשיתוף ברשתות חברתיות. כמו כן, מערכת Quad Tele של Galaxy S24 Ultra, שכוללת עדשה חדשה עם זום אופטי 5x, פועלת עם חיישן מיוחד שיאפשר לה להפיק תמונות צלולות ואיכותיות גם בתקריב של 100x עם זום דיגיטלי משופר.
 
למכשירי סדרת Galaxy S24 נוספו שיפורים בעיצוב הכוללים מסגרות אחידות ודקות. מפרטי הגודל: מסך בגודל 6.7 אינץ' ב-Galaxy S24+ ומסך בגודל 6.2 אינץ' ב-Galaxy S24. ב-Galaxy S24 Ultra יש מסך שטוח יותר בגודל 6.8 אינץ' שתומך גם בצפייה וגם בפרודוקטיביות משופרות. כמו כן, Galaxy S24+ תומך עכשיו באותה רמת QHD+ הקיימת ב-Galaxy S24 Ultra.

קרדיט: סמסונג ישראל
כמו כן, המכשירים יגיעו בארבעה גוונים טבעיים בהשראת מינרלים מן הטבע, וביניהם: אפור, שחור, סגול ועוד. החל מהתאריך ה-17.01.2024 בשעה 20:00, תפתח הזמנה מוקדמת לסדרה ואיתה הטבה של שידרוג נפח זיכרון וכיסוי סיליקון מתנה, ו15% הנחה על סדרת שעוני Galaxy Watch 6.
 
ההשקה הרשמית בישראל תחול ב-06.02.2024 בקרב המפעילות הסלולריות, רשת חנויות SAMSUNG בישראל, חנות האונליין של SAMSUNG ישראל ואצל המשווקים המורשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה