מינויים

"קומבוקס" במינוי מסקרן: זה מנכ"ל חברת הטכנולוגיה החדש

חברת הטכנולוגיה "קומבוקס" הכריזה כי דביר הופמן מונה לתפקיד המנכ"ל. דביר הופמן: "סבור ובטוח שיחד עם צוות העובדים המוכשר, נמשיך להוביל את השוק הישראלי אל עידן חדש של תקשורת אוטונומית בארץ ובעולם"

מערכת ice | 
דביר הופמן (צילום CommBox)
"קומבוקס" הודיעה היום (רביעי) כי המנכ"ל החדש שצפוי להוביל את הפעילות העסקית של חברת הטכנולוגיה בשווקים גלובליים. להופמן עבר עשיר ומרשים בתפקידי מפתח בתחום. המנכ"ל הנכנס מביא איתו למעלה מ-20 שנות ניסיון בתפקידי מוצר, שיווק ואסטרטגיה בחברות טכנולוגיה גלובליות. בשנה האחרונה, כיהן כסמנכ"ל מוצר ופיתוח בחברת "קומבוקס".
כאמור, הופמן מגיע עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בחברות טכנולוגיה בינלאומיות ביניהן: Imperva, Ex Libris, ו-Nice Systems, בהן כיהן במגוון תפקידים בכירים בעולמות המוצר, השיווק והאסטרטגיה.
כחלק מהתרחבות ויעדי החברה לשנה הבאה, קומבוקס החליטה למנות את דביר הופמן שמביא איתו ניסיון עשיר בעולמות המוצר ובדגש על טכנולוגיות AI, לצד ניסיון עסקי רב בשווקים גלובליים וניהול יחידות עסקיות. 

 
במקביל למינוי החדש, מייסדי קומבוקס ימשיכו להוביל תפקידי מפתח בחברה. יניב חכים ישמש כמנהל תחום המוצר והפיתוח, ואלי ישראלוב יכהן מנהל האסטרטגיה. דביר הופמן, בירך על המינוי והוסיף: "שמח ונרגש להיכנס לתפקיד מנכ"ל קומבוקס. אני מקבל לידי חברה שמובילה את השוק ואני סבור ובטוח שיחד עם צוות העובדים המוכשר, נמשיך להוביל את השוק הישראלי אל עידן חדש של תקשורת אוטונומית בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה