דיגיטל וטק

סמסונג וטסלה בשת"פ ראשון: כיצד הלקוחות הולכים להרוויח בגדול?

ענקית הטכנולוגיה סמסונג מכריזה על שת"פ ראשון עם טסלה ועם יונדאי כשהמטרה לאפשר למכשירים של טסלה להתחבר למערכת ה-SmartThings
עידו מור | 
סמסונג וטסלה בשת"פ (צילום shutterstock)
ענקית הרכבים החשמליים טסלה, נחשבת לחברה המצליחה ביותר בתחום הרכבים החשמליים, אך נכון לעכשיו, החברות הסיניות מאיימות על מעמדה בשוק. על כן היא יוצאת במהלך שונה ממה עשתה עכשיו עכשיו ויוצאת בשיתוף פעולה עם סמסונג.
המהלך שונה מהתנהלות של טסלה, כי עד היא לא נהגה לשתף פעולה עם חברות אחרות, למעשה היא החלה למצב לעצמה אקוסיסטם משלה בדומה למתחרות אחרות בתחום מה שבא לידי ביטוי אפילו בשקע הטעינה של רכבי החברה.
 
אך כאמור בשל המצב בשוק סמסונג, הכריזה על שיתוף פעולה חדש עם טסלה, לצורך חיבור בין ה-API של היצרנית האמריקאית לבין SmartThings, פלטפורמת הבית החכם של החברה.
בזכות שיתוף הפעולה הנוכחי בעלי מכוניות טסלה בזכות שיתוף הפעולה הזה, משתמשי טסלה יוכלו לראות נתונים ולנהל מוצרים כמו ה-Powerwall, הסוללה הביתית של טסלה שמסוגלת לספק חשמל לכל הבית שלכם במקרה של הפסקת חשמל.
באתר של סמסונג נכתב כי שיתוף הפעולה הוא הרבה יותר נרחב ממה שחשבנו ובמסגרתו SmartThings תוכל להציע גם כמה פיצ'רים מרשימים כמו סנכרון אל פיצ'ר ה-Storm Watch של ה-Powerwall, ובמקרה של מזג אוויר קיצוני כמו סופת שלג או סופגת טייפון, המשתמשים יקבלו התראות גם בטלוויזיית סמסונג או במכשירים אחרים, ויוכלו להפעיל בקלות את הפיצ'ר שאוגר אנרגיה בסוללה למקרה של הפסקת חשמל.
בנוסף, סמסונג הכריזה גם על שיתוף פעולה די דומה עם יונדאי, שלמעשה נועד לחבר את רכבי החברה לשירותי בית-לרכב ו-רכב-לבית לשליטה דו כיוונית. כך למשל, משתמשים ב-SmartThings יוכלו לבצע פעולות ברכב שלהם מרחוק כמו התנעה, הדלקה של המיזוג, פתיחת חלונות ובדיקת מצב הטעינה. מהצד השני, משתמשים ברכבים עצמם יוכלו לשלוט במוצרים חכמים בבית כמו למשל טלוויזיות, מזגנים ועוד.
במקביל, מסך הטלוויזיה בבית יכול להציג לכם את מצב הסוללה והטווח שנותר. וכמובן גם הדלקה אוטומטית של המזגן בבית כשאתם מתקרבים עם הרכב לחניה שלכם. סמסונג מתכננת להציג את האינטגרציות הללו בדוכן שלה ב-CES 2024, וטוענת כי השירות עדיין נמצא בפיתוח ומתוכנן נכון לעכשיו להשקה ברבעון השני של 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה