רכב

טסלה חוטפת מכה: המתחרה הגדולה שלה מביסה אותה שוב

BYD מסרה ביום שני כי ייצרה יותר מ-3 מיליון רכבי אנרגיה חדשים בשנת 2023, מה ששמה את ענקית המכוניות החשמליות הסינית על המסלול לעלות על הייצור של טסלה שנה שנייה ברציפות. בעוד שהמכירות השנתיות של BYD עברו את רף ה-3 מיליון, החמיצו מעט את הציפיות של CLSA ל-3.05 מיליון כלי רכב
מערכת ice | 
BYD (צילום BYD)
המותג BYD הודיע אמש (שני) שהיא מייצרת יותר מ-3 מיליון רכבי אנרגיה חדשים בשנת 2023, מה ששמה את ענקית המכוניות החשמליות הסינית על המסלול לעלות על טסלה ההפקה של שנה שנייה ברציפות.
חברת המכוניות החשמליות טרם פרסמה נתונים לשנה שלמה נכון ליום שלישי באסיה. טסלה אמרה שהיא ייצרה 1.35 מיליון מכוניות במהלך שלושת הרבעונים הראשונים של 2023. בשנת 2022, טסלה ייצרה 1.37 מיליון כלי רכב, פחות מ-1.88 מיליון של BYD. רכבי אנרגיה חדשים כוללים דגמים מונעי סוללות ודגמים היברידיים.
 
רוב המכוניות של BYD נמכרות בטווח מחירים נמוך מזה של טסלה, ומגיעות בגרסאות היברידיות. יצרנית הרכב של אילון מאסק מוכרת רק מכוניות המונעות על סוללות בלבד. סין היוותה כחמישית ממכירות טסלה ברבעון שהסתיים בספטמבר. שְׁלוֹשִׁים. מניית BYD נפלה ביותר מ-2% במסחר בהונג קונג הבוקר.
למרות שהיא עברה את רף ה-3 מיליון, המכירות השנתיות של BYD החמיצו מעט את הציפיות של CLSA ל-3.05 מיליון כלי רכב. BYD מסרה כי מכרה 3.02 מיליון רכבי אנרגיה חדשים בשנת 2023, מתוכם 1.6 מיליון מכוניות נוסעים עם סוללה בלבד ו-1.4 מיליון היברידיות. החברה הפסיקה לייצר רק מכוניות מונעות בנזין ודיזל במרץ 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה