רכב

מותג הרכב החשמלי מגיע לישראל: "כל מי שינהג יתרשם מהבשורה"

זיקר מקים מרכזי חוויה מתקדמים, בין היתר בקמפוס החדש של חברת ההייטק WIX ובסמוך לצירים מרכזיים בישראל. החברה מבטיחה להקים מתחמי פופ-אפ במהלך השנה הקרובה. המנכ"ל עמית הראל: "הבחירה אולי נראית בלתי שגרתית, אבל למעשה אין מתבקשת ממנה"
מערכת ice | 
דגם זיקר 001 על רקע הקמפוס המרהיב של WIX (צילום יניב לוי)
זיקר (ZEEKR), מותג הרכב החשמלי הטכנולוגי, מביא את החדשנות והחשיבה היצירתית שמאפיינת את המותג גם למרכזי החוויה (Experience Centers) שלו שימוקמו בקרבתם של מרכזי העסקים החדשניים ביותר בישראל. מרכז החוויה המרכזי של ZEEKR מוקם בקמפוס WIX בת"א, אחת מחברות ההייטק הגדולות והמצליחות בישראל, הסמוך לצומת גלילות וחוף הצוק, בחיבור שבין כביש החוף לדרך נמיר. 
מרכז החוויה משתרע על-פני כ-700 מ"ר ושתי קומות, ומעוצב בסגנון דינמי והייטקיסטי מוקפד, תוך שהוא משלב אלמנטים אינטראקטיביים, ומוטיבים של אורבניות ותנועה. החולפים בגשר המחבר בין כביש החוף וכביש 5 יוכלו להבחין באולם המתקדם כבר בימים הקרובים.  מיד עם ההשקה הרשמית של ZEEKR בישראל ב-8 בינואר, ניתן יהיה להתרשם מרכבי ZEEKR במרכז החוויה, ומשם לצאת לנסיעות התרשמות. 

חזית "מילניה" (צילום: יח"צ)
הבחירה במיקום ייחודי זה משקפת אמירה של ZEEKR לפיה היא רואה בעצמה כ"יעד"  (Destination) שמגיעים אליו במיוחד, ומבקשת לבדל עצמה ממותגי רכב אחרים. ב-ZEEKR לא מסתפקים בכך, ומקימים מרכז חוויה גם במתחם ה-1,000 החדש בראשל"צ, בחזית בניין המשרדים שעוצב בסגנון עתידני "מילניה" אשר צפוי לאכלס בקרוב חברות וארגונים מובילים במשק. 

בניין "מילניה" (צילום: יח"צ)
גם במקרה זה, החולפים בכביש 20 יוכלו להבחין למרחוק במרכז החוויה עתיר הטכנולוגיה של ZEEKR. בתוך כך, ב-ZEEKR מבטיחים הפתעות נוספות בהמשך, ומדברים על לפחות שלושה מתחמי פופ-אפ אינטראקטיביים עם צוותי הדגמה שיוקמו בשנה הקרובה ברחבי ישראל במקומות ההולמים את קהל היעד ההייטקיסטי וחובב הטכנולוגיה של המותג.

קמפוס וויקס (צילום: יח"צ)
עמית הראל, מנכ"ל ZEEKR ישראל, מסר: "כבר מראשית הדרך היה לנו ברור שגם ה-Experience Centers של ZEEKR צריכים להיות תואמים לערכי המותג, ובמרכזם החדשנות והטכנולוגיות המתקדמות, הבאים לידי ביטוי בכל דגמי המותג. הבחירה במתחמי הייטק ועסקים חדשניים אולי נראית מפתיעה ובלתי שגרתית, אבל האמת שהיא הכי מתבקשת ונובעת בראש ובראשונה מהעניין הרב שמגלים הייטקיסטים ומאמצי טכנולוגיה במותג שלנו".
"בתוך כך, היה לנו חשוב למקם את מרכזי החוויה של ZEEKR במיקומים נגישים להגעה עם רכבים, והמיקומים שנבחרו עונים גם לדרישה זו. אני מזמין את הקהל הרחב להגיע למרכזי החוויה שלנו במילניה ראשל"צ ובקמפוס WIX ובמקומות נוספים שייפתחו ברחבי הארץ, ולהתרשם מהבשורה החדשנית שמביא עמו ZEEKR שאני בטוח שכל מי שינהג ברכבי המותג ירגיש ויחווה".
ZEEKR הוא מותג רכב טכנולוגי חדשני הנמצא בבעלות קבוצת GEELY Holdings – אחת מיצרניות הרכב הפרטיות הגלובליות הגדולות בעולם אשר נוסדה בסין, ופועלת כיום בכל רחבי העולם ובעיקר באירופה, ובבעלותה מגוון המותגים כגון וולוו, Link & Co, לוטוס, ג'ילי, פולסטאר ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה