דיגיטל וטק

אילון מאסק מדאיג את המשקיעים: "השימוש שלו בסמים בעייתי"

מקורבים לאיש העשיר ביותר בעולם העידו כי הוא מרבה לצרוך סמים קשים כמו: LSD, קוקאין, פטריות הזייה ועוד במסיבות פרטיות ברחבי העולם. ההרגלים המגונים שלו עוררו דאגה גם בקרב בכירים בטסלה וב-SpaceX, אשר חוששים מהשפעת ההרגלים המגונים על תפקודו של מאסק
מערכת ice |  1
אילון מאסק מדאיג את המשקיעים (צילום shutterstock, יוטיוב/ The Joe Rogan Family)
צריכת הסמים של המיליארדר אילון מאסק, עלתה לכותרות במהלך השנה שעברה. לפי הדיווח מאסק, מרבה לצרוך סמים קשים כגון: LSD, קוקאין, אקסטזי ופטריות הזייה במסגרת מסיבות שעורך ברחבי העולם. העניין עלה שוב לכותרות אחר שדווח כי מספר חברי דירקטוריון בטסלה וב-SpaceX הביעו חשש בנוגע להשלכות של מעשיו על בריאותו וכיוצא מכך על האימפריה העסקית שלו.
אומנם, מאסק, נהג לעשן מריחואנה ואף טוען שיש לו מרשם לסם פסיכדלי, אך על פי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל, מקורבים למאסק, שמכירים את השימוש בסמים של האדם העשיר בעולם טוענים שהוא נטל אל.אס.די, קוקאין, אקסטזי ופטריות פסיכדליות, לעתים קרובות במסיבות פרטיות ברחבי העולם שבהן האורחים נאלצים לחתום על הסכמי סודיות או מוותרים על הטלפונים שלהם כדי להצטרף. 
 
כפי שצויין בכתבה, בשנת 2018, למשל, הוא נטל מספר טבליות של אל אס די במסיבה שאירח בלוס אנג'לס. בשנה שלאחר מכן הוא לקח פטריות קסם באירוע במקסיקו. בשנת 2021 הוא לקח קטמין ביחד עם אחיו קימבל מאסק במסיבה במיאמי.
בנוסף על פי הדיווח הוא לקח סמים לא חוקיים עם צוות "ספייס X" הנוכחי וחבר מועצת המנהלים לשעבר של חברת טסלה סטיב יורבטסון. אנשים המקורבים למאסק בן ה-52 אמרו כי השימוש שלו בסמים ובמיוחד בקטמין נמשך, וכי הם חוששים שזה עלול לפגוע בבריאותו ובעסקים שלו.
שימוש לא חוקי בסמים יהווה ככל הנראה הפרה של המדיניות הפדרלית שעלולה לסכן את מיליארדי הדולרים של SpaceX, בחוזים ממשלתיים. מאסק מהותי לשווי החברות שלו, ועלול לסכן נכסים בשווי של טריליון דולר המוחזקים על ידי משקיעים, עשרות אלפי מקומות עבודה וחלקים גדולים מתוכנית החלל האמריקאית.
מנהלת טסלה לשעבר, לינדה ג'ונסון רייס, הייתה כל כך מתוסכלת מהתנהגותו ההפכפכה של מאסק ומהחששות שלה לגבי צריכת הסמים שלו, שהיא לא עמדה לבחירה מחדש למועצת המנהלים של חברת המכוניות החשמליות ב-2019, לפי מקורות יודעי דבר.
עורך דינו של מאסק, אלכס ספירו, אמר כי מאסק "נבדק באופן קבוע ואקראי לסמים ב-SpaceX, ומעולם לא נכשל במבחן". ספירו, שאמר כי הוא מייצג את "טסלה", הוסיף כי "יש עובדות שקריות אחרות" בטענות ה"וול סטריט ג'ורנל", אך לא פירט במה מדובר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דייקו
    מכור קשה 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    LSD
    סגור