דיגיטל וטק

סמסונג וגוגל מאחדות כוחות נגד אפל: זו הטכנולוגיה החדשה

ענקיות הטכנולוגיה ממשיכות להשקיע משאבים רבים בטכנולוגית ה-VR וכעת, חברת הטכנולוגיה קוואלקום, פרסמה על שבב חדש שפתחה אשר נרכש על ידי סמסונג וגוגל. השבב החדש ישולב בטכנולוגיית ה-VR הן מפתחות כעת אשר עתידה להתחרות בטכנולוגיה של אפל
מערכת ice | 
בונדסליגה ב-VR (צילום יח"צ)
חברת קוואלקום, הכריזה היום (חמישי), על שבב חדש שישמש את סמסונג וגוגל למכשירי מציאות מדומה שסביר להניח שיתחרו במשקפי ה-Vision Pro של אפל. עוד בשנה שעברה, קוואלקום, סמסונג וגוגל הכריזו על שותפות במסגרתן יפתחו מכשירי מציאות מעורבת. מציאות מעורבת מאפשרת לך לכסות תוכן דיגיטלי על פני העולם האמיתי באמצעות משקפים.
לפי פרטים שהחברה סיפקה, השבב החדש יכול להריץ אפליקציות אנדרואיד, והוא בא להתחרות עם משקפים אפל פועלות על מעבד ה-M2 שלה שמניע כמה מחשבי מק. השבב החדש של קוואלקום, הידוע בשם Snapdragon XR2+ Gen 2, הוא עליית מדרגה מה-Snapdragon XR2 Gen 2 הישן יותר המשמש ב-Meta Quest 3, עם תמיכה במסכים חדים יותר ובגרפיקה משופרת.
 
הוגו סארט, סגן נשיא ומנהל כללי של מציאות מורחבת בקוואלקום, אמר כי: "Snapdragon XR2+ Gen 2 פותח רזולוציה של 4.3K אשר ייקח את הפרודוקטיביות והבידור של XR לשלב הבא על ידי הבאת חזותיים ברורים להפליא לשימוש במקרים כגון מסכים בקנה מידה של חדר, שכבות בגודל טבעי ומחשבים שולחניים וירטואליים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה