דיגיטל וטק

אפל מרעננת: אחרי 17 שנה האייפון מקבל מתיחת פנים

אפל מעדכנת: לצד הירידה במכירות האייפון ברחבי העולם והשאיפה לצמצם את הפער מול המתחרות, אפל ממציאה עצמה מחדש. לצד הפרידה מהדגם המוזל האייפון פלוס (במקומו יגיע מכשיר זול יותר),  היא תשיק גרסה דקה של האייפון. כל הפרטים
מערכת ice | 
אייפון 15 (צילום shutterstock)
אנו מתקרבים בצעדי ענק לכנס המפתחים של אפל (ה-WWDC), שיתרחש בתחילת חודש יוני בסן חוזה קליפורניה ולתאריך השחרור של סדרת האייפון הבא של של אפל, אך ברשת כבר מסתכלים קדימה. כעת, לצד הציפייה לסדרת האייפון 16 כבר נחשפים פרטים על הסדרה הבאה בתור, סדרת האייפון 17.
על פי דיווח שפורסם ביום שישי האחרון אתר The Information, מפי שלושה מקורות, אפל מפתחת גרסה דקה יותר של האייפון שכנראה תושק במהלך שנת 2025. לפי שעה, נראה שהגרסה החדשה של האייפון, תהיה יקרה יותר מדגם הפרו מקס והיא תצא לחנויות יחד עם האייפון 17. נכון לעכשיו, אפל עדיין עובדת על העיצוב של המכשיר החדש ומסקרן אשר מכונה כיום 23D, וככול הנראה שהוא יכיל את המעבד החדש ביותר של אפל, ה-19A. 
נוסף על כך, בדומה לשינוי שקרה החל מהסדרת האייפון 14, גם הפעם נראה שאפל מתכננת לעשות שינוי במכשיר הזול של הסדרה. כעת, נראה שאפל תיפרד מהאייפון פלוס ובמקום זה תשיק במהלך אביב 2025, מכשיר זול עוד יותר אשר יתכתב עם דגמי האייפון SE. 
העדכונים החדשים בנוגע לפיתוחים של אפל, מגיעים לאחר שהיא הוכיחה שהיא שואפת לצמצם את הפער אל מול שאר המתחרות בכל הנוגע לדבר החם בשוק, טכנולוגית הבינה המלאכותית כשהיא חשפה שדגם האייפון פרו שיצא עוד השנה, יכיל שבב בינה מלאכותית. 
נכון להיום, האייפון הוא המכשיר הפופולארי של החברה והעדכון היחסי שהיא מתכננת להעניק לו, הוא רק הוכחה שהחברה השכילה להבין שכדי להישאר רלוונטית אל מול התחרות הגוברת בשוק הסמארטפונים, היא חייבת איכשהו לרענן אותו כדי לבלום את הירידה במכירות שלו (ירידה של 10.5% לסכום של 45.96 מיליארד דולר).
בכל רחבי העולם, אפל מנהלת מאבק מאתגר אל מול המתחרות שלה. ניקח לדוגמא את סין, רק בשנה האחרונה, בשל התחרות אל מול חברות כמו הונור ו-וואווי והצעדים של הממשל, אשר מעודד את תושביו לקנות תוצרת מקומית, המכירות של החברה במדינה ירדו ב-8% במהלך הרבעון הראשון של השנה.
במקביל, בשאר העולם אין ספק שמעל כולן המתחרה האמיתית שלה זו סמסונג. כאשר על פי הנתונים, במהלך הרבעון הראשון של השנה, נתונים של חברת המחקר International Data Corporation, הראו שסמסונג מחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בשוק הסמארטפונים (20.8%), ואפל נמצאת מאחוריה רק 17.3%.  כעת, נותר להמתין ולראות האם כל זה יסייע לחברה לשמור על מעמדה או יאלץ אותה להמציא עצמה מחדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה