דיגיטל וטק

הצצה ראשונה לאייפון 16: מבנה חדש ושדרוגים למצלמה

הדלפות אחרונות חושפות שינויים משמעותיים בסדרת האייפון 16 הצפויה להיחשף בסתיו הקרוב. גרסת הפרו של המכשיר תכלול מסך גדול יותר עם שולי מסך צרים במיוחד, שדרוגים במבנה המצלמה ושיפורים במערכת הסוללה לטיפול בבעיות התחממות
רפאל בן זקרי |  1
אייפון 14 פרו (צילום יח"צ)
בעוד שהעיניים מופנות לכנס המפתחים של אפל שיתקיים מחר בערב, ובו תציג החברה מגוון עדכונים בשילוב בינה מלאכותית במערכות ההפעלה שלה, רבים מצפים דווקא להצצה ראשונה אל סדרת האייפון 16, המתוכננת להיחשף בסתיו הקרוב. הדלפות אחרונות מרמזות על שינויים משמעותיים במבנה ובתכונות המכשירים הבאים, ומעוררות ציפייה רבה.
על פי דיווח עדכני, האייפון 16 פרו מקס צפוי להגיע עם מבנה בעל מסך גדול יותר, כך שהמכשיר יהיה גבוה, רחב ועבה יותר מקודמו, עם מסך בגודל 6.9 אינץ' לעומת 6.7 אינץ' באייפון 15 פרו מקס. לפי המדליף Ice Universe, ממדי המכשיר יגדלו ב-3.1 מ"מ בגובה, ב-0.88 מ"מ ברוחב וב-1 מ"מ בעובי. שילוב זה, יחד עם שולי מסך צרים במיוחד של 1.153 מ"מ, יעניק לאייפון 16 פרו מקס מראה מרשים, שאפילו ישבור שיא עולמי עם השוליים הצרים ביותר.
לפי תמונה שדלפה ופורסמה ב-X, נראה כי אפל עשויה לבצע שינויים משמעותיים בסוללת האייפון 16 כדי להתמודד עם בעיות התחממות יתר שפקדו את קודמו. הוא יכלול מעטפת מתכתית חדשה שתפזר את החום בצורה יעילה יותר, ואף ייתכן שאפל תעבור להשתמש במערכת תרמית מגרפן, שמוליך חום טוב יותר ביחס לנחושת.
 
הדלפה נוספת של Ice universe חושפות עיצוב חדש למבנה המצלמה של דגמי האייפון 16 פרו ו-16 פרו מקס. יחידת המצלמה תהיה גבוהה יותר, מה שיכול להצביע על שיפורים בחיישנים וטכנולוגיות חדשות, אך להוסיף זווית חדשה יותר לאייפון כאשר הוא שוכב על משטח ישר. ייתכן שאפל תביא גם שיפור משמעותי לרזולוציית עדשת המצלמה הרחבה, עם קפיצה אפשרית מ-12 מגה-פיקסל לחיישן בעל רזולוציה של 48 מגה-פיקסל, אשר תשפר משמעותית את איכות התמונות.
סדרת האייפון 16 צפויה להיחשף בספטמבר הקרוב, וצפויה לכלול ארבעה דגמים: iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro ו-iPhone 16 Pro Max. לפני כן, מחר צפויה אפל כאמור לחשוף את עדכוני התוכנה למערכות ההפעלה שלה, בכנס המפתחים WWDC.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    א
    אני אדוני אלוהיך 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שצהל צריך להעביר את כל הכוחות מיוש לעזה ולצפון והצבא של בן גביר וסמוטריץ יילחמו שם
    סגור