דיגיטל וטק

גוגל בשורת הכרזות הערב: אלו המכשירים החדשים שנחשפו

גוגל הכריזה הערב באירוע ה-Made by Google על סדרת מכשירי הדגל החדשה שלה, הכוללת סמארטפונים, שעון חכם ואוזניות אלחוטיות. האירוע התרכז בעיקר במכשירי ה-Pixel החדשים, לצד הצגת פיתוחים נוספים בתחומי ה-AI ואינטגרציה עם המוצרים האחרים של גוגל. הנה כל מה שחדש
רפאל בן זקרי | 
Google Pixel 9 פיקסל (צילום Onleaks)

באירוע ההשקה השנתי "Made by Google" שנערך הערב, גוגל חשפה את סדרת Pixel 9, כולל ה-Pixel 9 Pro וה-Pixel 9 Pro XL. האירוע נערך מוקדם מהרגיל, במטה החברה במאונטיין ויו, קליפורניה, והציג את המכשירים החדשים עם עיצוב מעודכן, תכונות מצלמה מתקדמות ומפרט משודרג.
 

ה-Pixel 9 Pro ו-Pixel 9 Pro XL, הם שני המכשירים הראשונים בסדרת ה-Pro שמגיעים בשתי גרסאות בגודל שונה. ה-Pixel 9 Pro כולל מסך בגודל 6.3 אינץ', בעוד ה-Pixel 9 Pro XL מגיע עם מסך 6.8 אינץ', שניהם עם תצוגת "Super Actua" ברזולוציית +FHD וקצב רענון של 120Hz. המכשירים מגיעים עם מעבד Tensor G4 חדש, זיכרון RAM של 16GB, ואפשרויות אחסון של עד 1TB. דגמים אלו כוללים גם מצלמה קדמית של 42 מגה-פיקסל ומערך מצלמות אחורי עם עדשה ראשית של 50 מגה-פיקסל ועדשת טלפוטו של 48 מגה-פיקסל עם זום אופטי x5.

שני המכשירים מצוידים בסוללות שונות, כאשר ה-Pixel 9 Pro כולל סוללה של 4,700mAh וה-Pixel 9 Pro XL סוללה של 5,060mAh, עם תמיכה בטעינה מהירה של 45W. מערכת ההפעלה היא Android 14, אך גוגל מבטיחה עדכוני מערכת ותכונות חדשות למשך שבע שנים.
המכשירים מגיעים עם מגוון תכונות AI מתקדמות, כולל Gemini Live לשיחות קוליות, Pixel Studio לעריכת תמונות, ותכונת Satellite SOS המאפשרת גישה לשירותי חירום דרך לוויינים באזורים ללא קליטה סלולרית. המצלמות תומכות בהקלטת וידאו ב-8K וכוללות תכונות כמו Video Boost ו-Night Sight Video לשיפור ביצועי הווידאו בתנאי תאורה חלשים.
 

גוגל חשפה באירוע גם את השעון החכם החדש שלה, Pixel Watch 3, שמגיע בשני גדלים: 41 מ"מ ו-45 מ"מ. השעון מציע שיפורים משמעותיים מבחינת תצוגה, חיי סוללה, ותכונות בריאות כמו מעקב משופר אחרי דופק ותכונות ריצה מתקדמות. עם תצוגת AMOLED בהירות של עד 2,000 ניט ויכולת טעינה מהירה, השעון מיועד למשתמשים המחפשים חוויית שימוש מתקדמת יותר. 

המכשירים זמינים להזמנה מוקדמת במחיר התחלתי של 999 דולר ל-Pixel 9 Pro ו-1099 דולר ל-Pixel 9 Pro XL, עם השקה בחנויות ב-22 באוגוסט. השעון זמין להזמנה מוקדמת החל מהיום ויושק רשמית ב-10 בספטמבר​.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה