דיגיטל וטק

גוגל תמשיך להוביל? השדרוג המשמעותי במצלמות ה-Pixel 9

סדרת ה-Pixel 9 החדשה של גוגל צפויה להמשיך להוביל את הקטגוריה עם שדרוגים מסקרנים במצלמות הקדמיות והאחוריות, כאשר הדגמים החדשים מבטיחים חוויית צילום יוצאת דופן. מה השדרוג הכי מלהיב במכשירים?
רפאל בן זקרי | 
Google Pixel 9 (צילום ONLEAKS)
הסמארטפונים של גוגל תמיד זכו לפופולריות רבה בזכות יכולות הצילום המתקדמות והחומרה המתקדמת שלהם. עם ההכרזה הקרובה על סדרת ה-Pixel 9 באוגוסט הקרוב, המכשירים צפויים לקבל שדרוגים משמעותיים.
לפי דיווח חדש, סדרת הדור התשיעי של מכשיר הדגל מבית גוגל תביא עימה חיישן מצלמה חדש וגדול יותר, מסוג Sony IMX858. גם המצלמה הקדמית תזכה לשדרוג משמעותי עם פוקוס אוטומטי, מה שישפר את איכות התמונות בצורה ניכרת. דגמי ה-Pixel 9 Pro ו-Pixel 9 Pro XL יקבלו את אותו סט מצלמות, עם דגש על חיישן Sony IMX858 שיגרום למצלמת הסלפי להיות מהטובות בשוק. למרות שהחיישן מיועד למצלמות אחוריות, הוא יספק שדרוג משמעותי גם למצלמות הקדמיות.
מצלמות ה-Pixel 9 Pro Fold, המתקפל של גוגל, יעברו גם הן שינויים, כולל החלפת חיישני הסלפי הישנים בחיישנים חדשים של סמסונג. עם זאת, גוגל נאלצה לבצע פשרות כדי לשמור על המכשיר דק יותר, מה שמשפיע על חלק מהיכולות. בנוסף, גוגל מתכננת לתמוך בהקלטת וידאו ברזולוציה 8K ב-30 פריימים לשנייה באפליקציית המצלמה החדשה. לא ברור באילו דגמים תהיה זמינה הפונקציה, אך היא נמצאת בפיתוח.
השדרוגים המשמעותיים במצלמות של סדרת ה-Pixel 9 צפויים להמשיך למצב את גוגל כמובילה בתחום הצילום בסמארטפונים, כאשר נראה כי גוגל שואפת להציע את חווית הצילום הטובה ביותר ללקוחותיה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה