דיגיטל וטק

אפל משדרגת את האייפון המוזל: זו מתיחת הפנים שיעבור

האייפון SE של אפל עומד לקבל מתיחת פנים משמעותית שתהפוך אותו לדומה לדגמים המתקדמים יותר, כולל מסך OLED מתקדם ואולי גם תמיכה בבינה מלאכותית. האם אפל מתכננת מהפכה בשוק המכשירים המוזלים?
רפאל בן זקרי | 
אייפון (צילום unsplash)
ה-iPhone SE המוזל של אפל, שצפוי להיות מושק בשנה הבאה, יזכה לעיצוב מודרני אחרי שנים רבות של ציפייה, כך לפח מארק גורמן מבלומברג. הדגם האחרון של ה-iPhone SE שהושק בשנת 2022 נראה כמעט זהה לדגם ה-iPhone 8 משנת 2017, דבר שגרם לרבים לתהות מתי יגיע הזמן לעדכון עיצובי.
בעוד שהעיצוב של ה-iPhone SE הנוכחי עדיין עשוי למצוא חן בעיני כמה אנשים, לא ניתן להתעלם מכך שמדובר במכשיר מיושן. עם מסך LCD בגודל 4.7 אינץ' ורזולוציה שאינה מגיעה ל-Full HD, המפרט שלו פשוט לא עומד בסטנדרטים של הסמארטפונים העדכניים. למרבה המזל, על פי הדיווח של גורמן, הדגם החדש של ה-iPhone SE ייראה דומה הרבה יותר ל-iPhone 14 החדש יותר.
מלבד העיצוב המחודש, ה-iPhone SE הבא צפוי לכלול מסך OLED ברזולוציה גבוהה יותר, דבר שמסמן שדרוג משמעותי לעומת הדגם הנוכחי. בנוסף, ישנה אפשרות שהמכשיר יתמוך בפלטפורמת  הבינה המלאכותית Apple Intelligence, שהוצגה לראשונה ב-WWDC השנה.
כמו כן, ישנן שמועות מעניינות על דגם חדש של iPhone Air שנמצא בפיתוח, עם עיצוב דק יותר ומפרט טכני צנוע יותר. זהו מכשיר שעשוי לפנות לחובבי עיצוב אך אינו מתפשר על הביצועים. עם זאת, חשוב לציין כי אם Apple Intelligence אכן תשולב בדגם ה-iPhone SE של 2025, אין לצפות לשירות מושלם מההתחלה, וייתכן כי אפל אף תדרוש תשלום נוסף עבור הפיצ'רים הללו בעתיד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה