דיגיטל וטק

האייפון המוזל הבא: עד כמה יהיה שונה מהאייפון 16?

אחרי הפסקה של כמה שנים, אפל מכינה את הקרקע להשקת האייפון המוזל הבא, שצפוי ליישר קו ולהביא עמו חידושים מרעננים בעיצוב ובמפרט. בעוד שהשמועות מדברות על שינוי עיצובי משמעותי, ייתכן שלא תוכלו להבדיל בינו לבין האייפון 16
רפאל בן זקרי | 
מצלמות אייפון (צילום Shutterstock)
אפל מתכננת להשיק בשנה הבאה גרסה חדשה לאייפון המוזל שלה, ה-iPhone SE 4, במהלך שמגיע לאחר הפסקה של מספר שנים. כעת, ישנן שמועות חדשות סביב המפרט הטכני והעיצוב של המכשיר החדש.
משתמש ברשת החברתית הסינית Weibo, בשם Fixed ,Focus Digital טוען כי גב האייפון SE 4 יהיה זהה לגב של האייפון 16, דבר שעשוי להקשות על זיהוי בין המכשירים. נכון לעכשיו, לא ברור כיצד אפל תסדר את המצלמה האחורית של האייפון SE 4. רינדורים ותמונות שדלפו מצביעים על כך שהמכשיר יכלול תצוגה עם מגרעת בחלק העליון, ומצלמה אחורית יחידה. עם זאת, הדלפות של האייפון 16 מצביעות על כך שהוא יכלול מערך מצלמות כפול המסודר אנכית, מה שעשוי לרמוז שגם האייפון SE 4 יגיע עם שתי מצלמות אחוריות.
אפל השיקה את ה-iPhone SE הראשון בשנת 2016, במטרה להציע מכשיר איכותי במחיר נגיש יותר. מאז, החברה השיקה מספר גרסאות של ה-SE, כאשר האחרונה יצאה בשנת 2022. בעוד שהאייפון 16 צפוי לצאת רשמית בספטמבר הקרוב, האייפון SE 4 עשוי להגיע לשוק במרץ הבא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה