דיגיטל וטק

האייפון 16 קרוב מתמיד: הנה כל מה שאנחנו יודעים עליו

השקת האייפון 16 מתקרבת, ואפל צפויה להכריז עליו כבר בספטמבר הקרוב. הסדרה תכלול ארבעה דגמים עם שינויים משמעותיים בעיצוב ותכונות חדשות, שישנו את חוויית המשתמש, לצד פלטפורמת בינה מלאכותית חדשה. מה בדיוק מצפה לנו באייפון 16?
רפאל בן זקרי |  1
אייפון 14 פרו (צילום יח"צ)
אפל נוהגת להכריז על סדרת האייפון החדשה שלה מדי שנה בסביבות חודש ספטמבר, מה שאומר שהאייפון 16 קרוב אלינו מתמיד. הנה כל מה שאנחנו יודעים עד כה על הסדרה הבאה של מכשירי הדגל של אפל.
כמו בסדרת האייפון 15, גם השנה צפויים ארבעה דגמים – אייפון 16, אייפון 16 פלוס, אייפון 16 פרו ואייפון 16 פרו מקס – אך עם שינויים רבים בעיצוב ותכונות חדשות. האייפון 16 פרו והאייפון 16 פרו מקס צפויים להגיע עם מסכים גדולים יותר, בגודל 6.27 ו-6.86 אינץ' בהתאמה, הגדולים ביותר שאפל השיקה אי פעם.
לפי דיווחים, האייפון 16 והאייפון 16 פלוס יגיעו עם סידור מצלמות אנכי ומשטח מוגבה בצורת גלולה, במקום סידור אלכסוני כמו באייפון 15. הבליטה החדשה כוללת שתי טבעות מצלמה נפרדות עבור המצלמות הרחבה והאולטרה רחבה. סידור המצלמות האנכי יאפשר צילום וידאו מרחבי, שנמצא כיום רק באייפון 15 פרו בלבד.
שמועות מצביעות על כך שהאייפון 16 והאייפון 16 פרו מקס יגיעו עם סוללות גדולות יותר מקודמיהם, אך האייפון 16 פלוס עשוי להגיע עם קיבולת נמוכה יותר ביחס לדגם הנוכחי. האייפון 16 צפוי לקבל עלייה בקיבולת הסוללה של 6% לעומת האייפון 15, בעוד שהאייפון 16 פרו מקס יקבל עלייה של 5%. לעומת זאת, האייפון 16 פלוס עשוי לקבל ירידה של 9% בקיבולת.
כל דגמי אייפון 16 יכללו לחצן "Capture" חדש שמיועד לצילום תמונות או וידאו וימוקם בצד הימני התחתון של האייפון. הלחצן יאפשר זום על ידי החלקה שמאלה וימינה, מיקוד על ידי לחיצה קלה והקלטה על ידי לחיצה חזקה.
דגמי האייפון 16 פרו צפויים לכלול עדשת מצלמה אולטרה רחבה של 48 מגה פיקסל, שתאפשר קליטת אור משופרת וצילומים טובים יותר בתנאי תאורה נמוכים. גם המצלמה האולטרה רחבה תאפשר צילום תמונות ProRAW ב-48 מגה פיקסל, שמציעות גמישות רבה יותר בעריכה.
בגזרת המעבד, האייפון 16 צפוי לכלול שדרוג משמעותי עם מעבר למעבדי 3nm מהדור השני של חברת TSMC, הידועים בשם N3E. המעבדים החדשים, A18 Bionic לדגמים הבסיסיים ו-A18 Pro לדגמי הפרו, יציעו ביצועים גבוהים יותר ויעילות אנרגטית משופרת בהשוואה למעבדי הדור הקודם.
ההשקה המתקרבת של סדרת אייפון 16 מבטיחה חידושים ושדרוגים רבים, וברקע התחזיות למכירות שיא של החברה הודות לפלטפורמת הבינה המלאכותית החדשה שתשיק בקרוב.
תגיות אייפון
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מבחינתי הסתיימה ההפקרות. אייפון כל 4 שנים.
    מאיר 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נהגתי להחליף אייפון כל שנה. לא עוד. ברשותי אייפון 14 פרו מקס ואחליף אותו רק באייפון שיביא בשורות אמיתיות ולא חירטוטים.
    סגור