דיגיטל וטק

סמסונג מתכוננת להכרזה הבאה: האם הגלקסי הבא יפתיע עם עיצוב חדש?

לאחר ההכרזה על סדרת המתקפלים של סמסונג, דיווחים חדשים מצביעים על כך שה-Galaxy S25 Ultra עשוי להביא עימו שינויי עיצוב משמעותיים, שיקלו על האחיזה במכשיר. עד כמה יהיו השינויים הללו מרחיקי לכת?
רפאל בן זקרי | 
Galaxy S24 (צילום Shutterstock)
לאחר ההכרזה על ה-Galaxy Z Fold 6 וה-Galaxy Z Flip 6, תשומת הלב מופנית כעת לסדרת הדגל הבאה של סמסונג, ה-Galaxy S. דיווחים חדשים מצביעים על כך שהדגם המתקדם ביותר, Galaxy S25 Ultra, עשוי להביא עימו שינויי עיצוב משמעותיים.
לפי המדליף המוכר @UniverseIce, ה-Galaxy S25 Ultra יקבל עיצוב מסגרת א-סימטרית, עם גב מעוגל יותר וחזית ישרה יותר, שמטרתו להקל על האחיזה במכשיר. בנוסף, המסגרת האמצעית והמסגרות הצרות יותר יעניקו למכשיר רוחב דומה לזה של ה-Galaxy S24, כלומר כ-70.6 מ"מ במקום 79 מ"מ של ה-S24 Ultra.
בעוד שהשמועות מרמזות על כך שסמסונג עשויה לוותר על גרסת הפלוס, דיווחים אחרים מצביעים כי ה-Galaxy S25 יוצג בינואר 2025, והעיצובים לדגם הסטנדרטי, דגם הפלוס ודגם האולטרה כבר הושלמו. המידע על סדרת ה-Galaxy S25 עדיין מועט, אך זה צפוי להשתנות בחודשים הקרובים.
דיווחים אחרונים מצביעים על שדרוג המצלמות האחוריות בדגם האולטרה, כאשר רינדורים לא רשמיים שנחשפו מציגים את חזית ה-Galaxy S25 Ultra, שדומה לעיצוב הנוכחי. בנוסף, ישנה ציפייה כי המכשיר יכלול את המעבד Snapdragon 8 Gen 4 שטרם הוכרז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה