דיגיטל וטק

סמסונג חושפת: המכשירים המתקפלים החדשים שמצטרפים לעידן ה-AI

לאחר חרושת השמועות, סמסונג הציגה את סדרת המתקפלים החדשה שלה באירוע בפריז, הכוללים את טכנולוגיית ה-AI המתקדמת ביותר שלה, לצד אוזניות חדשות ומתקדמות. איך ישפיעו המכשירים החדשים על השוק ואיזה יתרונות הם מביאים איתם?
רפאל בן זקרי | 
Galaxy Z Flip and Fold 6 (צילום Samsung)
לאחר אינספור דיווחים ושמועות, סמסונג סוף סוף חושפת את מכשירי הדגל החדשים שלה – Galaxy Z Fold 6 ו-Galaxy Z Flip 6, בנוסף לסדרת האוזניות החדשה Galaxy Bud S3 ו-Galaxy Buds 3 Pro, באירוע הכרזה מרשים שקיימה בפריז.
מוקדם יותר השנה, סמסונג פתחה במהלך שאותו כינתה עידן ה-AI לניידים עם ה-Galaxy AI. עם השקת סדרת Galaxy Z החדשה, החברה ממשיכה באסטרטגיה הזו עם יכולות ה-AI במכשירים המתקפלים. לפי סמסונג, המכשירים החדשים מציעים חוויות עוצמתיות וחדשניות, בין אם בשימוש במסך הגדול של ה-Galaxy Z Fold 6 או ב-FlexWindow של ה-Galaxy Z Flip 6.

Galaxy Z Fold 6 | סמסונג
סדרת Galaxy Z החדשה מציעה עיצוב דק וקל מתמיד, המותאם לנשיאה נוחה. העיצוב הסימטרי והמסך החיצוני המשופר של ה-Galaxy Z Fold 6 מציעים חוויית צפייה טבעית יותר ועמידות משופרת הודות למבנה המסילה הכפול והשימוש בחומרים חזקים כמו Armor Aluminium וזכוכית Corning Gorilla Glass Victus 2.
מבחינת ביצועים, ה-Galaxy Z Fold 6 וה-Galaxy Z Flip 6 מצוידים במעבד Snapdragon 8 מדור 3 לפלטפורמת הניידים של Galaxy, המותאם לעיבוד AI ומשפר את הביצועים הגרפיים. מערכת הקירור המשודרגת עם תא אדים גדול יותר ב-Galaxy Z Fold 6 ותא אדים ב-Galaxy Z Flip 6 מבטיחה ביצועים מיטביים גם בשימוש ממושך.
ה-Galaxy Z Fold 6 מתמקד בפרודוקטיביות באמצעות תכונות AI כמו Note Assist ו-Composer. תכונות אלו מאפשרות למשתמשים לתמלל, לתרגם ולעצב אוטומטית הערות והודעות. בנוסף, השילוב עם עוזר ה-Gemini של Google מציע עזרה חכמה בזמן אמת.
ה-Galaxy Z Fold 6 מצויד במערך צילום מרשים הכולל חיישן רחב של 50 מגה-פיקסל ועדשה אולטרה-רחבה של 12 מגה-פיקסל, המאפשרת צילום תמונות ברורות וחדות בזכות טכנולוגיות זום מבוססות AI. המצלמה תומכת בזום אופטי 2x ובזום דיגיטלי של עד 10x, ומציעה צילום לילה משופר בווידאו HDR לצילום בתאורה נמוכה.
ב

Galaxy Z Flip 6 | סמסונג
ב-Galaxy Z Flip 6 הדגש הוא על נוחות והתאמה אישית, עם מסך FlexWindow שמאפשר לבצע פעולות מבוססות AI בלי לפתוח את המכשיר. המצלמה המשופרת מאפשרת צילום יצירתי עם תכונות כמו Auto Zoom וצילום לילה מתקדם. המצלמה כוללת חיישן רחב של 50 מגה-פיקסל ועדשה אולטרה-רחבה של 12 מגה-פיקסל, המאפשרות לצלם תמונות ברורות וחדות.
גם סדרת Galaxy Buds3 כוללת חידושים רבים כמו יכולות AI לשיפור הצליל והתקשורת, והתאמה אישית חכמה של הצליל. העיצוב החדש והנוח כולל רמקולים מתקדמים ותמיכה בקודק SSC לאודיו באיכות גבוהה.

Galaxy Buds 3 | סמסונג
המכשירים החדשים יהיו ניתנים להזמנה מוקדמת החל מהיום ולרכישה החל מ-24 ביולי. Galaxy Z Fold 6 יגיע בשלושה צבעים: כסף, ורוד וכחול, ובנפחים: 1TB, 512GB ו-256GB. ה-Galaxy Z Flip 6 יוצע בארבעה צבעים: כסף, צהוב, כחול וירוק, ובנפחים: 512GB ו-256GB. סדרת Galaxy Buds 3 תוצע בצבעי כסף ולבן, כאשר מחירי האוזניות יהיו 899 שקלים לדגם ה-Buds 3 Pro ו-649 שקלים לדגם הרגיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה