דיגיטל וטק

התשובה הבריטית לסמסונג? Nothing חושפת מוצרים חדשים

CMF, מותג המשנה של Nothing, חשף את השעון החכם Watch Pro 2 והאוזניות Buds Pro 2 עם שיפורים מרשימים בהשוואה לדגמים הקודמים. שני המוצרים החדשים מציעים תכונות מתקדמות ומחירים תחרותיים, שיהיו זמינים לרכישה החל מה-12 ביולי
רפאל בן זקרי | 
CMF Watch Pro 2 (צילום CMF)
CMF, מותג המשנה של Nothing, המתמקד בפיתוח מוצרים במחירים נמוכים, תוך שמירה על עיצוב ייחודי וחדשני, חשף היום את השעון החכם Watch Pro 2 והאוזניות Buds Pro 2, עם שיפורים משמעותיים בהשוואה לדגמים הקודמים.
ה-Watch Pro 2 מצויד במסך AMOLED עגול בגודל 1.32 אינץ' וברזולוציה של 466x466 פיקסלים, עם קצב רענון של 60Hz ובהירות מקסימלית של 620 ניט. השעון מציע מעל 100 עיצובים למסך ומאפשר החלפת מסגרות והתאמה אישית של ווידג'טים דרך אפליקציית CMF Watch.
בנוסף, השעון החדש מגיע עם מבנה אלומיניום ולחצן כתר לניווט, והוא מיועד למעקב אחר מדדים בריאותיים כמו דופק, רמת חמצן בדם, לחץ ושינה. השעון תומך ביותר מ-120 מצבי ספורט וכולל GPS מובנה למעקב אחרי פעילות גופנית, עם אפשרות לייצוא נתוני אימון לאפליקציות כמו Strava, Apple Health ו-Google Health Connect. תכונות נוספות כוללות ביצוע שיחות, שליטה במוזיקה וקבלת התראות, עם עמידות במים ואבק בתקן IP68. הסוללה בקיבולת של 305mAh מבטיחה עד 11 ימי שימוש רגיל ו-9 ימי שימוש אינטנסיבי.
האוזניות Buds Pro 2 מציעות עיצוב דומה לקודמותיהן אך כוללות שדרוגים משמעותיים כמו דרייברים כפולים של 11 מ"מ וטוויטרים של 6 מ"מ לשיפור איכות השמע, תמיכה בקודק LDAC להזרמת שמע באיכות גבוהה וביטול רעשים אדפטיבי (ANC) עד 50dB. הכפתור בקייס מאפשר שליטה בווליום, קבלת וניתוק שיחות והפעלת ביטול רעשים. כל אוזנייה כוללת שלושה מיקרופונים עם אלגוריתמים מעודכנים לשיפור קליטת הקול והפחתת רעשי רוח, ותכונת שמע היקפי (Spatial Audio) לחוויית שמע היקפית. חיי הסוללה מגיעים עד 41 שעות ללא ANC (בקרת רעשים פעילה) ו-30 שעות עם ANC.
החשיפה של CMF היום מגיעה לאחר הטיזרים שחשפה לטלפון בעל אופציות להתאמה אישית, כאשר האוזניות יהיו זמינות בצבעים שחור, כתום ותכלת, ובכחול (בלעדי לשוק ההודי), במחיר התחלתי של $59/€59/£59, בעוד שהשעון יהיה זמין בצבעים שחור, כתום ותכלת במחיר התחלתי של $69/€69/£69. גם השעון וגם האוזניות יהיו זמינים לרכישה באמצעות אמזון החל מה-12 ביולי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה