דיגיטל וטק

הדגם הבא? Nothing רומזת על מכשיר חדש ומסתורי

לאור הציפיה הגוברת לקראת הכרזה אפשרית, חברת הטכנולוגיה Nothing משחררת רמזים מסתוריים לגבי השקת סמארטפון חדש, כאשר הספקולציות נעות בין מכשיר הדגל הבא שלה, ה-Phone (3), לבין מכשיר ראשון תחת מותג המשנה CMF
רפאל בן זקרי | 
Nothing Phone 1, ברקע קארל פיי (צילום יאיר מור / ice)
חברת הטכנולוגיה הלונדונית Nothing הידועה בטקטיקות השיווק הייחודיות שלה, משחררת בשבועות האחרונים רמזים שונים על השקת הסמארטפון הבא שלה, ככל הנראה ה-(Nothing Phone (3.
הכל החל כאשר מנכ"ל החברה, קארל פיי, שיתף תמונות המציגות ממשק משתמש שונה ומעוצב מחדש, שבו נצפה גם לחצן נוסף שלא היה קיים בדגמים הקודמים. כעת, חשבון ה-X (לשעבר טוויטר) הרשמי של Nothing משתף תמונה מסתורית של מכשיר בפיתוח, עם בורג בולט. הכיתוב "3, 2, 1" מרמז על השקה קרובה, אך התמונה עצמה אינה דומה לסמארטפון טיפוסי, מה שמשאיר מקום לפרשנויות שונות.
 
ההשערות לגבי זהות המכשיר הן רבות, כאשר חלק מציעים שהמכשיר עשוי להיות הטאבלט הראשון של החברה, בעוד אחרים מאמינים שמדובר בפאנל הבסיס של מחשב נייד. עם זאת, ציוץ עוקב של החברה, הכולל אמוג'י של טלפון ובורג רומז שאכן מדובר בסמארטפון.
בהתחשב בהיסטוריה של החברה בהשקת טלפונים בחודש יולי, העיתוי של הרמזים הללו תואם את הציפיות להשקת מוצר חדש. על פי דיווחים של Android Police ואחרים, יש השערה שהבורג עשוי להיות רמז למיקוד ביכולת תיקון, בדומה לפילוסופיית העיצוב של ה-Fairphone 5. אפשרות נוספת היא שהמכשיר שייך למותג המשנה CMF של Nothing, הידוע בשפת העיצוב הייחודית שלו.
למרות ההשערות, חשוב לציין שעדיין מדובר על ספקולציות ועל הדלפות לא מאומתות, שיש להתייחס אליהן בזהירות הנדרשת. המפרט והתכונות בפועל של המכשיר הקרוב של Nothing עדיין לא ידועים, כמובן, ומשאירים את מעריצי החברה בציפייה להכרזה הרשמית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה