תיירות
חברת התעופה הישראלית החדשה מציעה: זה התנאי שנטוס לאילת
אייר חיפה מציעה פתרון למשבר הטיסות לאילת תחת תנאים. בהנהלת אייר חיפה מבהירים כי החברה ערוכה להפעיל את הקו באופן מיידי ולהזרים תחרות חדשה לענף, אך עומדים על כך שללא הקלות באגרות הנמל, המהלך אינו ישים מבחינה כלכלית

במענה למשבר התעופה המחריף בקו נתב"ג-אילת, הציגה חברת אייר חיפה הצעה שעשויה להקל על המצוקה: הפעלת שתי טיסות יומיות בקו המבוקש. אולם, ההצעה מותנית בקבלת פטור מלא מאגרות נמל למשך שנתיים, תנאי שהחברה הציבה בפנייתה לראש עיריית אילת, אלי לנקרי.
על פי הפרסום של פספורטניוז, יוזמת אייר חיפה, המפעילה כיום קו טיסות בין חיפה לנמל התעופה רמון, מגיעה בעיתוי קריטי. חברות ארקיע וישראייר, המחזיקות כיום בבלעדיות כמעט מוחלטת על הקווים לאילת, צמצמו באופן דרמטי את פעילותן בשנה האחרונה לטובת יעדים בינלאומיים רווחיים יותר, מה שהוביל לירידה משמעותית במספר הטיסות לעיר הדרומית.
בהנהלת אייר חיפה מבהירים כי החברה ערוכה להפעיל את הקו באופן מיידי ולהזרים תחרות חדשה לענף, אך עומדים על כך שללא הקלות באגרות הנמל, המהלך אינו ישים מבחינה כלכלית. החברה מזהה את ההזדמנות העסקית בכניסה לקו המרכזי, אך מתעקשת על תנאים שיאפשרו לה להפעיל את השירות באופן בר-קיימא.
כזכור עוד קודם לכן היום, חברת התעופה אל על מצטרפת לאחר 12 שנה של היעדרות לחברות התעופה הישראליות בטיסות מנמל התעופה בן-גוריון לנמל התעופה רמון שליד אילת. אל על תחל להפעיל שתי טיסות יומיות בין נתב"ג לנמל התעופה רמון, החל מה-1 במאי. הצעד מגיע לאחר שבתקופה האחרונה התנהלו מגעים בנושא בין הגורמים המקצועיים במשרד התחבורה, רש"ת ורת"א, ולאחר שהתקבלו כל האישורים הנדרשים לכך.
עוד ב-
חברות התעופה שמפעילות כיום טיסות לאילת הן ארקיע, ישראייר ואייר חיפה מחיפה. עם הפעלת הקווים של אל על לנמל התעופה רמון, יעמוד סך הטיסות היומיות בין נתב"ג לרמון על 13-15 טיסות, זאת בנוסף ל-2-3 טיסות יומיות מחיפה לרמון.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה