דיגיטל וטק

גוגל מפתיעה: חושפת טיזר ראשון למכשיר הדגל הבא שלה

גוגל מקדימה את אירוע Made by Google ומעניקה הצצה לסמארטפון Pixel 9 Pro החדש עם מערך מצלמות משודרג שיכלול גם שידרוגי ביצועים וגם יכולות בינה מלאכותית מתקדמות
רפאל בן זקרי |  2
Google Pixel 9 (צילום ONLEAKS)
לאחר שהודיעה על הקדמת אירוע ההשקה הבא שלה, גוגל חושפת סרטון המספק הצצה מוקדמת לסמארטפון ה-Pixel 9 Pro, עם מערך מצלמות משולש.
הסרטון, שפורסם בעמוד Made by Google באתר המכירות של החברה מראה את המכשיר מקרוב ומציג את הספרות הרומיות "IX", המתייחסות לדור התשיעי של מכשירי הפיקסל. לפי דיווחים, המכשיר יכלול מסך בגודל 6.2 אינץ'. מבחינת חומרה, סביר להניח שסדרת המכשירים תכלול את מעבד Google Tensor G4 עם 16 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM.
 
בין המוצרים הנוספים שצפויה גוגל לחשוף באירוע הם מכשיר מתקפל חדש, בשם Pixel Fold, וגם הדור השלישי של השעון החכם שלה, ה-Pixel Watch, שצפוי להיראות כמו קודמו. בכל המכשירים הללו, מודל הבינה המלאכותית Gemini של גוגל הולך לשחק תפקיד מרכזי, עם שיפורים צפויים בתוכנה ובתכונות המופעלות באמצעות בינה מלאכותית.
Made by Google הוא אחד האירועים המצופים ביותר בשנה אצל חובבי מכשירי החברה. האירוע יתקיים ב-13 באוגוסט בין השעות 10 ל-11 בבוקר שעון ארצות הברית ויועבר בשידור חי ביוטיוב.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני עם פיקסל 8 והיה לי 5
    גוגל אכזבה 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חרא של מכשירים
    סגור
  • פיקסל 5
    שנרון 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דווקא ה5 היה ועדיין מכשיר פצצה
    סגור