דיגיטל וטק

מאכזב? אלו השדרוגים שיגיעו לסדרת הטלפונים הבאה של גוגל

הדלפות חדשות רומזות על שיפור קל בלבד בביצועי סדרת Pixel 9 לעומת ה-Pixel 8, למרות השבב החדש Tensor G4. בעוד שיפור ביצועים ויעילות האנרגיה מורגשים במבחני ביצועים, ההבדלים בשימוש היומיומי צפויים להיות מינוריים, עם תכונות בינה מלאכותית משופרות
רפאל בן זקרי | 
מכשירי פיקסל 6 של גוגל (צילום גוגל)
נותרו לגוגל מספר חודשים עד לחשיפת סדרת מכשירי הדגל הבאה שלה, Pixel 9, אך כבר כעת ישנן שמועות חדשות, ואולי מאכזבות, הרומזות על שיפור ביצועים קל בלבד בהשוואה לסדרה הקודמת של החברה, ה-Pixel 8.
בעוד שהמשתמש הממוצע כנראה לא יבחין בשינויים משמעותיים בחיי היום-יום, ההדלפות מצביעות על כך שהשבב החדש Tensor G4 של גוגל ישדרג את תצורת הליבות עם שיפור של 15% בביצועים ו-40% ביעילות האנרגטית, מה שיאפשר למכשיר לפעול בצורה חלקה יותר ולהתחמם פחות.
בנוסף, ההדלפות כוללות ציונים ממבחני ביצועים של שלושת הדגמים בסדרה - Pixel 9, Pixel 9 Pro ו-Pixel 9 Pro XL, אשר קיבלו ציונים גבוהים עם שיפור ניכר ביחס ל-Pixel 8.
בנוסף לשדרוגים בביצועים, הדיווחים מצביעים על כך שסדרת ה-Pixel 9 תכלול תכונות בינה מלאכותית חדשות על המכשיר עצמו, כמו עיבוד תמונות ללא צורך בגישה לענן, ושיפור בזיהוי תווים אופטיים (OCR), מה שיאפשר זיהוי טקסטים מהיר ותגובה לשאלות בתוך אפליקציית ההודעות של גוגל. תכונות אלו יביאו לביצועים מהירים יותר, פרטיות מוגברת, ותפעול גם ללא חיבור לאינטרנט.
אם גוגל לא תחרוג ממסורת ההכרזות הקבועה שלה, סדרת ה-Pixel 9 צפויה להיות מוכרזת באוקטובר הקרוב, עם שדרוגים מתבקשים בחומרה ושדרוג משמעותי יותר לחוויית המשתמש בתחום הבינה המלאכותית. מספר שבועות לפני כן צפויה גם אפל לחשוף את סדרת האייפון 16 שלה, שתכלול הפעם שדרוג לשולי המסך וגם תכונות בינה מלאכותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה