דיגיטל וטק

מאכזב? השעון החכם הבא של גוגל נחשף בתמונה

תמונה חדשה של השעון החכם הבא של גוגל, Pixel Watch 3 דלפה לרשת וחושפת דמיון רב לדגם הקודם. האם גוגל תצליח להפתיע עם חידושים משמעותיים או שהמשתמשים יישארו מאוכזבים?
רפאל בן זקרי | 
Google Pixel Watch 3 (צילום Onleaks, ANDROIDHEADLINE)
בזמן שגוגל מתכוננת להשקת ה-Pixel Watch 3, תמונה חדשה שדלפה לרשת חושפת את הדמיון הרב לדגם הקודם, מה שמעלה שאלות לגבי החדשנות והשיפורים שהשעון החדש יביא איתו.
לפי התמונה, השעון החדש שומר עדיין על עיצוב עגול עם כפתור צדדי מסתובב וללא כפתורים פיזיים נוספים. המסך עדיין כולל שטח "מת" מסביב, דבר שייתכן שיאכזב את המשתמשים שציפו לשדרוג בתחום זה.
גודלו של ה-Pixel Watch 3 צפוי להשתנות בכמילימטר בלבד, ועוביו יהיה כ-14 מ"מ לעומת 12.3 מ"מ בדגם הקודם. השינוי בעובי עשוי להטריד חלק מהמשתמשים, אך הוא ככל הנראה נועד לאפשר שינויים חיוביים כמו סוללה גדולה יותר.
דיווחים נוספים מצביעים על כך שגוגל עשויה להשיק גם גרסה נוספת לשעון, בשם Pixel Watch 3 Pro. גרסה זו צפויה להיות בעלת מסך גדול יותר וקיבולת סוללה גדולה יותר, במטרה להתחרות בשעוני ה-Apple Watch Series 9 וסדרת ה-Galaxy Watch 7 של סמסונג. מנגד, דיווחים אחרים מצביעים דווקא על הדלפה זו כגרסה גדולה יותר של השעון שעשויה להיקרא Pixel 3 XL.
למרות הדמיון החיצוני בין השעון שדלף בתמונה לבין הדגם הקודם, ישנה ציפייה לשיפורים משמעותיים במפרט הפנימי של השעון, שישפרו את חוויית השימוש בו, עד להכרזה הצפויה באירוע חומרה קרוב כלשהו של גוגל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה