דיגיטל וטק

סמסונג מוכנה להשקה? נחשף תאריך השקת ה-Galaxy Watch FE

ה-Galaxy Watch FE של סמסונג נחשף בהזמנה מוקדמת באמזון, עם תג מחיר ותאריך שחרור. השעון צפוי להימכר במחיר נמוך מהרגיל, ויציע מפרט ועיצוב דומים ל-Galaxy Watch 4, עם עדכונים קטנים ב-Wear OS
רפאל בן זקרי |  1
Galaxy Watch FE (צילום Sudhanshu Ambhore)
שעון גרסת המעריצים של סמסונג, ה-Galaxy Watch FE, שנמצא עדיין בגדר שמועה וצפוי להיות מוכרז בקרוב, הופיע בהזמנה מוקדמת באמזון שחושפת את מחירו ותאריך השחרור שלו.
פרטים נוספים על השעון, שצפוי להימכר במחיר נמוך יחסית, פורסמו באמזון איטליה ואומתו על ידי YTechB ו-GSMArena. השעון מופיע באמזון כ-"Samsung Galaxy Watch FE (40mm) BT Pink Gold", ללא תמונות, אך עם מידות של 40x10x39 מ"מ ומשקל של 26.6 גרם.
הפרטים המרכזיים בהדלפה הם המחיר ותאריך השחרור. השעון יימכר ב-€199, מחיר שתואם להדלפות קודמות, וצפוי להיות $199 בארה"ב - כ-$100 פחות מ-Galaxy Watch 6. כאשר ההזמנות המוקדמות צפויות להישלח החל מה-24 ביוני.
ה-Galaxy Watch FE, שהוא למעשה גרסה מחודשת של ה-Galaxy Watch 4, צפוי להגיע עם עיצוב, חומרה ומפרט זהים, אך עם גרסה מעודכנת של Wear OS ושיפורים קטנים נוספים. עם ההדלפות החוזרות ונשנות של דגם השעון, סביר להניח שהכרזה רשמית שלו תגיע בקרוב, כאשר החברה מתכננת אירוע צפוי עם הכרזה על מגוון מכשירים ב-10 ביולי. לעת עתה, אין עדיין הצהרה רשמית מצד החברה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בשעון יהיה מד לחץ דם . מישהו יודע (ל"ת)
    אסנת 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור