דיגיטל וטק

גוגל מקדימה את אירוע ההשקה שלה: כל החידושים הצפויים

ענקית החיפוש, אבל לא רק: גוגל מכריזה על אירוע השקת סדרת המכשירים שלה, מוקדם מהרגיל. האירוע, שייערך במטה החברה בקליפורניה, יחשוף את מכשירי הדגל של החברה לצד מספר מוצרים לבישים נוספים
רפאל בן זקרי | 
סמארטפון Pixel (צילום unsplash)

גוגל מקדימה ומפרסמת את מועד אירוע Made by Google השנתי שלה להשקת מכשירי ה-Pixel. הפעם, גוגל חורגת ממנהגה ובמקום לקיים את האירוע בחודש אוקטובר, החברה תקיים את האירוע ב-13 באוגוסט.

 

ההזמנה של גוגל, שמדגישה את הפוקוס על מכשירי הפיקסל בשילוב בינה מלאכותית, נשלחה כחודש וחצי מראש, בניגוד לעבר שבו החברה שלחה הזמנות כחודש בלבד לפני האירוע. במקום ניו יורק, גוגל בחרה השנה לקיים את האירוע במטה החברה במאונטיין ויו, קליפורניה, והאירוע יתחיל ב-10:00 בבוקר שעון ארצות הברית.

 

גוגל מכינה לנו השקה של מספר מוצרים בסדרת הפיקסל שלה. לפי הדיווחים, בנוסף למכשיק הדגל Pixel 9, גוגל צפויה להשיק שני מכשירים נוספים בשם Pixel 9 Pro. גרסת ה-"XL" תהיה בגודל זהה לדגם הנוכחי, בעוד שהחברה תשיק מכשיר דגל קטן יותר. 

 

גוגל גם צפויה להשיק מכשיר מתקפל בשם Pixel 9 Pro Fold, וגם שעון חכם חדש, Pixel Watch 3, שיגיע בגדלים 41 מ"מ ו-45 מ"מ ובעיצוב דומה לדגם הקודם. לצידם אנחנו צפויים לראות וגם אוזניות חדשות בשם Pixel Buds Pro 2.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה